مدیرعامل ایزیدم ایران از کاربرد فوم الاستومری و عایق الاستومری می گوید.

erthjutjmg93j0jiyuv4689oyu5o 300x300 مدیرعامل ایزیدم ایران از کاربرد فوم الاستومری و عایق الاستومری می گوید.

فرقی نمی کند که یک روز سرد زمستانی باشد یا چله تابستان، در هر صورت نیاز است تا با استفاده از وسایل گرمازا و سرمازا دمای محیط را به آن چه که مورد پسندمان است نزدیک تر کنیم. نکته قابل توجه این است که سیستم های تهویه هوا مقادیر قابل توجهی انرژی مصرف می کنند و در صورت استمرار مصرف بی رویه از این دستگاه ها، ذخایر انرژی تحلیل رفته و روزی به اتمام می رسد. یکی از راه هایی که به ما کمک می کند تا مصرف بهینه تری از انرژی داشته باشیم عایق بندی است که همان طور که در ادامه می خوانید با استفاده از عایق الاستومری و فوم الاستومری انجام می شود. مصاحبه ای که در ادامه می خوانید بین خبرنگار میبد جوان و مهندس فرج اللهی مدیرعامل مجموعه ایزیدم ایران (فعال در ارائه عایق الاستومری و خدمات عایق بندی) انجام شده است.

– جناب فرج اللهی به عنوان سوال اول لطفا بفرمایید که عایق بندی چیست، چگونه انجام می شود و چه تاثیراتی دارد؟

عایق بندی یا همان عایق کاری یکی از مهم ترین مراحل در کمک به مصرف بهینه انرژی است که خوشبختانه امروزه افراد بیشتری نسبت به انجام آن واقف هستند. طی فرایند عایق کاری که با استفاده از ابزار و وسایل مخصوص این کار انجام می شود از نفوذ و ورود و خروج گرما، سرما، رطوبت و … جلوگیری می شود و باعث می شود تا وابستگی و اتکای کمتری به سیستم های تهویه هوا داشته باشیم.

بیشتر بخوانبد:  طراحی مدل لباس با مواد غذایی

– مهم ترین محصول ارائه شده توسط مجموعه شما عایق الاستومری است که تمرکز زیادی روی آن، چه در کمپین های تبلیغاتی و چه در وبسایت و سخنرانی هایتان داشته اید. لطفا توضیحاتی در مورد عایق الاستومری ارائه دهید.

عایق الاستومری یکی از انواع عایق است که به سبب ویژگی های مثبت فراوانی که دارد توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین گزینه های در دسترس برای عایق بندی مطرح کند و تا حدود زیادی عایق های سنتی را از گردونه رقابت خارج کند. عایق الاستومری نوعی عایق حرارتی و برودتی است که از مواد انعطاف پذیری مانند اتیلن، داین و پروپیلن در ساخت آن استفاده شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های عایق الاستومری سازگاری کامل آن با محیط زیست است؛ به نحوی که این محصول از موادی ساخته شده که برای سلامتی انسان ها و یا محیط زیست هیچ گونه خطری نداشته و می توان با خیال راحت از آن استفاده کرد. این عایق ها تا میزان بالایی ضدحریق بوده و حتی در صورتی مشتعل شدن نیز هیچ گونه گاز سمی و یا خطرناکی از خود متصاعد نمی کنند. عایق الاستومری در برابر مواردی چون گرما، سرما، گردوخاک و مهم تر از همه رطوبت مقاومت بسیار بالایی داشته و می توان از آن برای عایق کاری محیط های مختلف استفاده کرد. تولیدکننده عایق الاستومری این محصول را در مدل های متنوعی چون عایق الاستومری رولی، صفحه ای، ورقه ای و … تولید می کند.

بیشتر بخوانبد:  بزرگترین مسجد مشهد

– در کاتالوگ محصولات ایزیدم ایران فضا و توجه زیادی صرف توضیح فوم الاستومری شده است. لطفا کمی هم در مورد فوم الاستومری توضیح دهید.

فوم الاستومری یکی از محصولاتی است که از آن می توان برای عایق بندی سطوح مختلف و عایق کاری صوتی، برودتی، حرارتی و … استفاده کرد. فوم الاستومری نوعی فوم از جنس لاستیک است که انعطاف پذیری بالایی داشته و می توان آن را در موقعیت های مختلفی به کار گرفت. همچون عایق الاستومری، فوم الاستومری نیز مقاومت بالایی در برابر گرما، سرما، رطوبت و گردخاک داشته و به عنوان عایقی عالی عمل می کند. با نصب و قرار دادن فوم الاستومری در پنجره ها، کف ساختمان، در و پنجره و هرجای دیگر می توان از نفوذ و ورود و خروج موارد ناخواسته جلوگیری به عمل آورد.

فوم الاستومری را می توان با موارد دیگر نیز ترکیب کرد و خروجی ای بدست آورد که خصوصیات و ویژگی های بیشتری داشته باشد؛ برای مثال یکی از رایج ترین ترکیباتی که انجام می شود ترکیب فوم الاستومری با عایق های سلول بسته ای چون پلی یورتان و پشم سنگ است که در نتیجه آن محصولی بدست می آید که خاصیت آکوستیکی فوق العاده ای داشته و می توان از آن برای عایق بندی صوتی ساختمان استفاده کرد. فوم الاستومری را می توان برای زیرسازی استودیو، عایق سازی خودروها و ماشین های سنگین و عایق بندی ساختمان ها به کار گرفت.

بیشتر بخوانبد:  معرفی انواع روسری

– مهندس فرج اللهی عزیز بابت توضیحات جامع و کاربردی شما کمال تشکر را دارم. در انتها از شما خواهشمندم در مورد عایق الاستومری ایزیدم و مجموعه ایزیدم ایران توضیحاتی برای خوانندگان ما ارائه دهید.

عایق الاستومری ایزیدم محصولی ساخت کشور ترکیه است که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد توانسته به یکی از محبوب ترین برندها در بازار جهانی تبدیل شود. مجموعه ایزیدم ایران مفتخر است نمایندگی این برند معتبر را در کشور عزیزمان ایران داشته باشد و محصول عایق الاستومری ایزیدم را به صورت بی واسطه و باکیفیت اصلی در اختیار ایرانیان عزیز بگذارد. عایق الاستومری ایزیدم دارای گواهینامه های معتبر بین المللی در زمینه کیفیت و ایمن بودن است و در ساخت آن از محصولاتی استفاده شده که هیچ گونه تهدیدی برای کره زمین و طبیعت دوست داشتنی نداشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد عایق الاستومری ایزیدم و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت ایزیدم ایران مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ آراد برندینگ یک شرکت خصوصی با بیش از …