بهترین دکتر لیپوماتیک غرب تهران

مشکلات ظاهری یکی از مسائل بسیار آزاردهنده زندگی ما است. بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا با رژیم‌های سخت و ورزش‌های فشرده به وزن ایده‌آل خود برسند، اما ممکن است این پروسه زمان بر باشد. به همین دلیل، این افراد به دنبال روش‌هایی جدید و سریع برای دستیابی به اندام دلخواه‌شان می‌گردند. یکی از روش‌های شناخته شده و نوین در این زمینه، جراحی زیبایی لیپوماتیک است و بهترین پزشکان این زمینه با دارا بودن تخصص و تجربه، به بیماران اطمینان می‌دهند که جراحی به بهترین شکل انجام می‌شود و نتایج مطلوبی حاصل خواهد شد. با انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک غرب تهران این تضمین را دریافت کنید که تجربه جراحی شما به یک ماجراجویی موفق و نقطه عطفی در زندگی‌تان تبدیل شود.

جراحی لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک یا پیکر تراشی، روشی غیرتهاجمی برای از بین بردن چربی اضافی در بدن که اغلب در نواحی مانند شکم، پهلوها، ران‌ها و باسن وجود دارد، است. یک اشتباه شایع در میان عموم این است که لیپوماتیک باعث لاغری می‌شود، اگرچه حذف چربی می‌تواند به کاهش وزن کمک کند، اما اصلی‌ترین تغییر پس از لیپوماتیک، کاهش چشمگیر سایز بدن فرد است.

قبل از انجام جراحی، پزشک نیازهای فرد را ارزیابی کرده و مناطقی که باید چربی از آن‌ها جدا شود را تعیین می‌کند. همچنین، پیش از جراحی، انتظارات افراد از نتایج لیپوماتیک مورد مطالعه قرار می‌گیرد و پزشک توضیحات لازم را به آنها ارائه می‌دهد. بسته به دلایل و نیازهای هر بیمار و بر اساس تشخیص پزشک متخصص، ممکن است جراحی تحت بی‌حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام شود.

لیست بهترین پزشکان لیپوماتیک در غرب تهران

دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی

f00a836d bb31 4ec5 a5c7 bbd25dc8ff93 بهترین دکتر لیپوماتیک غرب تهران

تلفن تماس: 02122062651

تحصیلات: فارغ التخصیل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی، بیمارستان ۱۵خرداد (بیمارستان مادر جراحی پلاستیک ایران)، جراحی عمومی،دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران

تخصص: فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در سعادت آباد

ساعات کاری: شنبه و سه شنبه ۱۴ الی ۱۷

آدرس مطب: تهران، میدان کاج، خیابان سرو غربی، خیابان مروارید، پلاک ۲، طبقه همکف، واحد 1

آدرس وب سایت: www.drkambizizadpanah.net

سایر خدمات: لیپوماتیک، کاشت مو و ابرو، جراحی سینه، تزریق ژل و چربی، جراحی افتادگی پلک، پیکرتراشی، جراحی شکم، جراحی پلک، بوتاکس، ژنیکوماستی، بوکال فت، لیپوساکشن ساق پا، پشت کمر، باسن و …

سوابق: دکتر کامبیز ایزد پناه مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را در سال ۱۳۹۶ دریافت کردند و دارای برد فوق تخصصی می باشند.

دکتر حمید رضوانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

ecb84046 e11a 4d39 b4ec 96962a2329af بهترین دکتر لیپوماتیک غرب تهران

تلفن تماس: ۰۹۱۲۰۱۷۵۰۱۸ – ۰۹۱۰۷۱۰۳۲۲۷

تحصیلات: دریافت مدرک از بهترین دانشگاه های جهان

تخصص: متخصص زیبایی و پیکرتراشی

ساعات کاری: تعیین وقت قبلی

آدرس مطب: تهران – بزرگراه نیایش غرب – بعد از خروجی ستاری جنوب – خیابان کبیری طامه – خیابان بهار – بیمارستان فوق تخصصی عرفان نیایش

سایر خدمات: عمل پیکرتراشی و لاغری، عمل ابدومینوپلاستی و زیبایی شکم با دستگاه های پیشرفته، تزریق چربی به باسن و فرم دهی، عمل پروتز سینه دائمی و ماموپلاستی، لیفت سینه (ماستوپکسی)، کاشت مو و ابرو با روش های نوین و ترکیبی و غیره

بیشتر بخوانبد:  معرفی انواع روسری

سوابق: آقای دکتر حمید رضوانی، با بیش از ۱۵ سال تجربه و سابقه‌ی درخشان، یکی از متخصصان برجسته در زمینه ابدومینوپلاستی در تهران محسوب می‌شوند. این متخصص زیبایی و جراحی پیکر، با هدف تأمین نیازهای بیماران، یک مطب تخصصی و با امکانات کامل راه‌اندازی کرده‌اند.

دکتر جعفر علوی، جراح عمومی

ae8092bb f953 4631 9a38 2c9768b6d6a7 بهترین دکتر لیپوماتیک غرب تهران

تلفن تماس: 09306637141

تحصیلات: دریافت مدرک از بهترین دانشگاه های جهان

تخصص: دکترای حرفه‌ای پزشکی، جراحی زیبایی

ساعات کاری: روزهای دوشنبه عصر با هماهنگی و نوبت قبلی

آدرس مطب: سعادت آباد، میدان کاج، کوچه نهم (شهید شعبانی)، پلاک ۲۴، طبقه ‌،۳ واحد ۱۷

آدرس وب سایت: www.drjafaralavi.ir

سایر خدمات: بلفاروپلاستی، لیفت صورت، ماموپلاستی، ابدومینوپلاستی، پیکر تراشی، جراح سینه، لیپوماتیک، پروتز سینه، ژنیکوماستی، تزریق چربی، لیفت بازو، لیفت ران، رینوپلاستی، سانترال، بوکال فت و غیره

سوابق: دکتر علوی متخصص جراحی عمومی و زیبایی هستند و از بهترین جراحان زیبایی تهران به شمار می روند. ایشان با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق همواره از بهترین امکانات و تکنیک های روز دنیا در جراحی های خود استفاده می کنند. حوزه تخصصی دکتر جعفر علوی در جراحی زیبایی می باشد و در این امر تبحر و تجربه کافی را دارند. علاوه بر این، ایشان مهارت ویژه ای در فرم بخشیدن به بدن از طریق پروسیجرهایی مثل ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک دارند.

دکتر سجاد محمدی، پزشکی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک

تلفن تماس: 989307530070

تحصیلات: فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی از دانشگاه شهید بهشتی

تخصص: لیفت ابرو، پیکرتراشی، لیفت چانه، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و غیره

ساعات کاری: تعیین وقت قبلی

آدرس مطب: سعادت آباد، سرو غربی جنب مهدکودک شادلین، روبه روی پارک صدف، پلاک 32، طبقه پنج، واحد هشت

آدرس وب سایت: www.drsajadmohammadi.com

سایر خدمات: لیفت ابرو، پیکرتراشی، لیفت چانه، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و غیره

سوابق: دکتر محمدی، پزشک عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، دیپلم خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کرده و اکنون عضو انجمن فوق تخصصی جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و آمریکا می‌باشند. ایشان دارای تجربه قابل قبول در تمام زمینه‌های جراحی پلاستیک می‌باشند. با سابقه بیش از ۳۰۰۰ جراحی موفق در زمینه زیبایی؛ ترمیمی و پیوند اعضا و سوختگی

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک لیزر مو در سعادت آباد تهران

عوارض لیپوماتیک چیست؟

یکی از مسائل مرتبط با روش لیپوماتیک، مدت زمان اجرای عملیات است. این موضوع به دلیل لرزش‌ دستگاه که منجر به جدا شدن چربی‌ها می‌شود، باعث افزایش طول عملیات می‌شود. این امر ممکن است باعث خستگی پزشک و بیمار شود. همچنین، پزشکانی که این عمل را انجام می‌دهند، باید دارای تخصص، حوصله و دقت کافی باشند تا نتیجه‌ای مناسب و رضایت‌بخش حاصل شود. عوارض دیگری نیز ممکن است پس از عمل لیپوماتیک ایجاد شود که عبارتند از:

  • آب آوردن شکم
  • ایجاد مشکلاتی برای کلیه یا قلب
  • گاهی اوقات واکنش‌های آلرژیک پس از انجام لیپوماتیک فول بادی، ایجاد می شود.
  • افتادگی و شل شدن پوست
  • خارش پوست
  • افزایش دمای بدن
  • ایجاد حالت تهوع و سرگیجه
  • احساس ضعف در افراد
  • خطر عفونت در محل جراحی وجود دارد.
بیشتر بخوانبد:  سفر به شیراز با قطار بهتر است یا هواپیما؟

بعد از انجام لیپوماتیک چه دارو هایی مصرف کنیم؟

پزشک شما پس از انجام جراحی لیپوماتیک شکم، به منظور کنترل درد و کاهش التهابات، داروهایی تجویز می‌کند. این داروها به تسهیل فرآیند بهبودی پس از جراحی کمک می‌کنند و از درد و التهابات مرتبط با جراحی کاسته می‌شود. قبل از مصرف هر نوع دارو، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا داروهای مناسب با وضعیت شما تجویز شوند. برخی از انواع این داروها شامل:

  • داروهای مسکن
  • داروهای ضد التهاب و آنتی بیتوک
  • داروهای انعقاد خون

با چه اقداماتی ضعف بعد از لیپوماتیک را درمان کنیم؟

بهتر است این نکات را جهت درمان ضعف پس از عمل لیپوماتیک در نظر داشته باشید:

  • استفاده از گن: پس از عمل، پوست و بافت‌های زیرین در مناطق تحت درمان متورم می شوند. استفاده از گن های طبی به کاهش تورم و شکل گیری فرم بدن کمک می کنند.
  • استراحت کافی: بدن شما نیاز به استراحت کافی جهت بهبودی دارد. تا دو هفته استراحت کافی داشته باشید.
  • استفاده از دارو به صورت مرتب: پزشک ممکن است داروهای ضد درد، ضد التهاب و آنتی‌بیوتیک برای شما تجویز کند. مصرف دقیق این داروها مهم است.
  • پوشش مناسب و تغذیه: استفاده از لباس‌های مناسب و گشاد و رعایت تغذیه سالم، به بهبودی هر چه سریع تر شما کمک می‌کند. غذاهای دارای پروتئین و غنی از ویتامین‌ها و مواد مغذی، توصیه می‌شود.
  • مراقبت از جای زخم: نگهداری و مراقبت از نقاط جراحی، برش‌ها و سوراخ‌ها، از عفونت جلوگیری می‌کند. رعایت دستورات پزشک برای تمیز کردن و تعویض پانسمان مهم است.
  • فعالیت و ورزش: اغلب پزشکان پس از عمل لیپوماتیک توصیه می‌کنند که از ورزش‌های سبک و ملایم مانند پیاده‌روی و یوگا به‌عنوان فعالیت‌های ورزشی ابتدایی استفاده کنید.
  • ملاقات با پزشک: انجام ملاقات‌های تعیین‌شده با پزشک و اطلاع‌رسانی از هر نوع تغییر یا مشکلی که پس از عمل مشاهده می‌کنید، برای پیشگیری از عوارض جدی اهمیت دارد.

برای رفع ضعف پس از لیپوماتیک چه چیزهایی بخوریم؟

بعد از انجام لیپوماتیک، یکی از مواد مغذی که برای افراد توصیه می‌شود، پروتئین است. پروتئین می‌تواند در بهبود زخم‌های جراحی، بازسازی پوست، کاهش تورم و تقویت بافت عضلانی آسیب دیده به کمک شما آید. منابع سالم پروتئین شامل موارد زیر است:

  • گوشت‌های بدون چربی مانند سینه مرغ و ماهی
  • لوبیا و حبوبات
  • میوه‌های خشک و مغزها
  • غلات کامل
  • سبزیجات و برگ‌های سبز
  • گوشت قرمز به صورت نرمال
  • در صورت نیاز، می‌توانید از مکمل‌های پروتئینی مثل پودر پروتئین نیز استفاده کنید.
  • مصرف مولتی ویتامین بعد از انجام جراحی و استفاده از هر پنج گروه غذایی میوه‌ها، سبزیجات، غلات، غذاهای پروتئینی و لبنیات به میزان کافی، توصیه میشود. اکثر مردم مواد مغذی کافی را در رژیم غذایی خود دریافت نمی‌کنند. بنابراین به مکمل‌های مناسب – مانند منیزیم، ویتامین D و ویتامینB12 برای بهبودی کامل نیاز دارند.
  • پس از جراحی، به شدت توصیه می‌شود که بر روی بهبود وضعیت آب بدن خود متمرکز شوید. نوشیدنی‌های صنعتی اغلب حاوی قند هستند، بهتر است آب‌میوه تازه و طبیعی یا مخلوط آب با یک تکه لیمو را جایگزین آن ها کنید. همچنین، نوشیدن آب آناناس هم می‌تواند در تسریع بهبود زخم‌ها موثر باشد. حفظ هیدراته ماندن بدن، می‌تواند در کاهش تورم پس از عمل جراحی مؤثر باشد. در صورت کمبود آب در بدن، مقدار کمتری آب در بافت‌ها ذخیره شده و تورم افزایش پیدا میکند.
بیشتر بخوانبد:  بهترین مشاغل برای کسب و کار شخصی چیست؟ / راه حل های ایجاد مشاغل شخصی

چه کسانی نمی توانند لیپوماتیک انجام دهند؟

این روش محدودیت خاصی برای افراد ندارد اما در یک سری موارد لازم است که این روش انجام نشود که عبارتند از:

  • سن: افرادی که سن آن ها زیر ۱۸ سال بوده و بلوغ جسمی آن ها تکمیل نشده باشد، نمی‌توانند عمل لیپوماتیک انجام دهند. بهترین سن برای انجام این روش، ۳۰ تا ۵۰ سالگی است.
  • بیماری های زمینه ای: کسانی که دارای بیماری هایی همچون، بیماری های قلبی و فشار خون بالا، دیابت، مشکلات ریوی و نقص ایمنی هستند، بهتر است از انجام لیپوماتیک اجتناب کنند.
  • اضافه وزن بالاتر از حد نرمال: برداشتن بیش از ۳ کیلو بافت چربی از بدن ممکن است خطراتی برای فرد ایجاد کند. افرادی دارای اضافه وزن بیش از حد هستند، نباید از روش لیپوماتیک استفاده کنند. اشخاصی که شاخص توده بدنی بالاتری دارند، با افزایش احتمال عوارضی مانند لخته شدن خون در پس از جراحی روبه‌رو هستند. متخصصان پیشنهاد می‌دهند که پس از انجام لیپوماتیک، شخص باید حداقل 30 درصد از وزن ایده‌آل خود را داشته باشد.
  • استفاده از دارو های خاص: اگر از داروهایی مانند آسپرین، کومادین یا وارفارین و یا داروهای ضد التهاب استفاده میکنید، این روش به هیچ وجه برای شما توصیه نمی شود زیرا میزان خونریزی را افزایش می‌دهد.

دوران بهبودی جهت رفع ضعف بعد از لیپوماتیک به چه صورت است؟

بیمار باید نکاتی در خصوص بهبودی پس از جراحی لیپوماتیک را رعایت کرده و به توصیه‌های جراح عمل نماید تا نتایج مطلوب حاصل شود. بلافاصله پس از عمل، باید از بانداژ برای فشردن ناحیه عمل استفاده ‌شود. این اقدام به کنترل تورم کمک می‌کند و پوست را فشرده می‌سازد تا با شکل جدید بدن تطابق پیدا کند. ممکن است از لوله‌های تخلیه کوچکی برای خروج خون و مایعات اضافی استفاده شود.

پروتئین جهت تسریع بهبود زخم، رشد عضلات و ترمیم پوست بسیار مهم است. سعی کنید در هر وعده غذایی از مقداری پروتئین حیوانی یا گیاهی استفاده کنید. در 24 ساعت اول، استراحت کرده و به آرامی فعالیت‌های روزمرگی را شروع کنید. در مراحل ابتدایی پس از عمل، بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند از فعالیت هایی که باعث افزایش ضربان قلب میشود، اجتناب کنید. بهتر است در روزهای اول به آرامی قدم بزنید تا جریان خون افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر ابدومینوپلاستی غرب تهران

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

معرفی برج خلیفه دبی: اطلاعات کامل درباره بازدید از برج خلیفه دبی

در این مقاله قصد داریم به معرفی برج خلیفه دبی بپردازیم تا در بازدید از …