صنایع غذایی ادیب فود

آبلیمو یک چاشنی خوشمزه است که از آن در ترکیب انواع نوشیدنی ها و غذا ها استفاده میشود

آب لیمو سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. ویتامین آ، ویتامین ب، ویتامین ث، ویتامین دی و مواد معدنی همانند کلسیم، منیزیم و پتاسیم در آب لیمو وجود دارد.

آب لیمو بسیار پرمصرف است و برای مزه دار کردن انواع سالادها مخصوصا سالاد شیرازی یا عوض کردن طعم گوشت در خورشت های قرمه سبزی و کرفس استفاده می شوند. جدا از طعم خوشی که این چاشنی به غذای ما می دهند شامل خواص می باشد.  سرشار از ویتامین c است.

فشار خون یکی از مشکلاتی است که همیشه با آن درگیر هستید کمی آب لیمو ترش می تواند معجزه گر باشد و به خاطر پتاسیمی که درونش دارد سرحالتان بیاورد

بیشتر بخوانبد:  بهترین مشاغل برای کسب و کار شخصی چیست؟ / راه حل های ایجاد مشاغل شخصی

سرکه به دو روش تخمیری و تقطیری تولید و به دست می‌آید که در روش تخمیری ، از تخمیر مواد غذایی دارای الکل، قند و نشاسته مانند میوه های سیب ، انگور و جو به وجود می‌آید  و در روش تقطیری از ملاس کارخانه قند و پساب سوم پخت قند برای تولید استفاده میشود.

سرکه

آسان کردن هضم: سرکه سفید سبب  بهبود سیستم گوارشی شما شده و انجام عمل هضم را بهتر کرده و شما را سالم تر نگه می دارد.

جذب کلسیم: سرکه سفید رقیق شده به جذب کلسیم مواد غذایی کمک زیادی می کند.

کاهش کلسترولمصرف سرکه می تواند باعث کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید شود.

قوی کردن استخوان هاسرکه میتواند سبب محکم شدن استخوان ها شود احتمال پوکی استخوان ها را کاهش دهد

بیشتر بخوانبد:  تصاویری شگفت انگیز که در مسابقه جهانی عکاسی از طبیعت برگزیده شدند

آبمیوه

فرآورده اي آب میوه تغلیظ شده (کنسانتره ) كه از تغلیظ آبمیوه تخمیر نشده به روشهاي مکانیکی بدست آمده و با روشهاي فیزیکي نگهداري و بسته بندي مي گردد. آبميوه‌ها حاوي تركيب خاصي از مواد مغذي هستند كه براي حفظ سلامت سودمندند و به كاهش خطر ابتلا به بعضي از بيماري‌ها منجر مي‌شود. علاوه بر مواد مغذي اصلي(مانند ويتامين‌ها و مواد معدني و غيره) آبميوه‌ها اغلب حاوي تركيبات شيميايي خاصي هستند كه از ميوه منشا مي‌گيرند. اين تركيبات شيميايي عبارتند از: آنتي اكسيدان‌ها، تقويت كننده‌هاي سيستم ايمني بدن و تركيباتي كه با عنوان مواد ضد باكتري يا ضد ويروس فعاليت مي‌كنند.

در راستای نیاز بازار به محصولات مرغوب و با کیفیت و انتظارات بالا مشتریان از محصولات مصرفی مدیر عامل شرکت چهار فصل ادیب با سابقه ی بالا در عرصه ی بازرگانی مواد غذایی و مسلط به نیاز و تقاضای بازار در سال 1394 دست به احداث کارخانه با مساحت 5000 متر مربع با خط تولید تمام اتوماتیک و روز دنیا و آزمایشگاه های پیشرفته اقدام به راه اندازی خط تولید سرکه در بسته بندی شکیل و متناسب با نیاز شما مشتریان عزیز با برند تجاری ادیب نمود .با استقبال بالا و رضایتمندی مشتریان و با اهداف کامل کردن سبد محصولات در راستای رضایتمندی مشتریان با تلاش و عزم جدی کلیه پرسنل ادیب دست به راه اندازی خطوط تولید و بسته بندی زعفران، آبلیمو و آب میوه وآبغوره و سرکه سیب با بالا ترین سطح کیفی ممکن تولید و روانه بازار کردیم تا رفع نیاز و خواسته های مشتریان را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم.

بیشتر بخوانبد:  بهترین نژاد های سگ برای هر فردی

پایان پورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

معرفی برج خلیفه دبی: اطلاعات کامل درباره بازدید از برج خلیفه دبی

در این مقاله قصد داریم به معرفی برج خلیفه دبی بپردازیم تا در بازدید از …