فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

%name فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

آیا می دانید فول فرنیش چیست ؟

همه چیز درباره منزل های فول فرنیش

فول فرنیش (Full Furnish) عبارتی آمریکایی میباشد که به معنای مبله یا مبلمان شده یا همان مجهز کردن منزل، به وسایلی که برای یک زندگی مورد نیاز میباشد، می باشد.

فول فرنیش یا فول فرنیچر یکی از عبارات رایج در اطلاعیه ها و دفاتر و مشاورین املاک میباشد. کرایه آپارتمان فول فرنیش، آشپزخانه فول فرنیش و … از جمله جمله هایی میباشد که علاوه بر بنگاه ها، در تبلیغات هم قطعا به گوش تان خورده میباشد. فول فرنیش برای هر مکانی، از کل آپارتمان گرفته تا تنها آشپرخانه آن، یک ویژگی مثبت و جذاب برای مشتریان میباشد.

معنی فول فرنیش چیست؟

می خواهیم ابتدا ببینیم غرض از فول فرنیش چیست؟ خود کلمه فرنیش (به انگلیسی Furnish) به معنی مبلمان میباشد. بنابراین، فرنیش کردن یک فضا مشابه یک آپارتمان یا یک آشپزخانه، به معنی تجهیز کردن آن با مبلمان و سایر لوازم مورد نیاز برای زندگی میباشد. فول فرنیش با نام لاتین Full Furnish در واقع همان مبله یا مبلمان منزل میباشد که به غرض تجیهز کردن یک ویلا و یا آپارتمان استفاده می شود. عوامل مختلفی در مبله بودن یک ویلا و یا منزل تاثیر گذار هستند همچنین می توان تنها قسمتی از یک منزل یا ویلا را مورد پوشش قرار داد.

بیشتر بخوانبد:  نمونه هایی از سنگ فرش باغ و حیاط

و اما برای توضیح اینکه فرنیچر چیست؟ باید گفت به مبل‌، نیمکت، میز غذاخوری، تخت خواب و … که وسایلی برای کمک کردن به انسان در زمینه غذا خوردن یا استراحت کردن میباشد گفته می شود. در واقع فرنیچر همان فرنیش می باشد.

کرایه آپارتمان فول فرنیش به این معنا میباشد که آپارتمان مورد نظر، کاملا مجهز باشد، و دارای آشپزخانه فول فرنیش، پذیرایی فرنیش شده و … میباشد. فول فرنیچر بودن یک منزل آسودگی و آسایش شما را در اثاث کشی وثیقه می کند.

فرنیش می تواند تنها ذر قسمتی از ساختمان انجام شود مثلا آشپزخانه و یا سالن و … . اما اگر فول فرنیش می خواهید یعنی کاملا منزل مبلمان باشد، از آشپزخانه تا سالن و اتاق ها.

بیشتر بخوانبد:  جدیدترین مدل درب های چوبی

به خصوصی که در زمینه تجهیز وسایل و دکوراسیون منزل پرکاری می کند، فرنیشر می گویند.

%name فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

تکنیک های فول فرنیش

تکنیک های مناسب برای فول فرنیش کردن منازل :

• برای فول فرنیش کردن یک منزل، باید قبل از هر چیز برنامه ریزی کنید. این برنامه ریزی باید برای بازه ای 7 تا 8 ساله باشد.

• از تغییرات نترسید، فراموش نکنید که مبلمان ها نقش بازي كردن بینهایت مهمی در فول فرنیش کردن منازل دارند. برای این کار باید خردمندانه تصمیم بگیرید.

• می توانید سبک و طرح‌ریزی مینمالیستی را گسترش دهید. در صورتی که از سبک مینیمال در فرنیش کردن منزل استفاده می کنید، می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید.

• یکی از رمزهای توفیق، استفاده کردن از رنگ ها در طرح‌ریزی داخلی، می باشد. شما با استفاده از انواع رنگ ها در فرنیش کردن منزل می توانید به یک ترکیب و هارمونی مناسب و همچنین کم‌قیمت ارزش دست پیدا کنید.

بیشتر بخوانبد:  مدل جاکفشی شیک و جدید

• یکی از اشتباهاتی که افراد روزگار انجام این فرآیند مرتکب می شوند طرح‌ریزی چند باره و مجدد دکوراسیون داخلی میباشد. اگر می خواهید، در هزینه هایتان صرفه جویی کنید، بهتر میباشد ابتدا وسایل اصلی را تهیه کنید سپس به تهیه ی وسایل جانبی بپردازید. امکان دارد، پس از خریداری وسایل اصلی، منزل شما برای وسایل دکوری و جانبی فضایی نداشته باشد. این روش به شما امکان می دهد تا روزگار فرنیش کردن منزل از هزیننه های افزایش رهایی پیدا کنید.

%name فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

فول فرنیش منزل

%name فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

فول فرنیش اتاق خواب

%name فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

نمونه ای از فول فرنیش ساختمان

%name فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

ایده هایی برای فول فرنیش اتاق خواب

%name فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

نمونه ای از فول فرنیش اتاق خواب

%name فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

فول فرنیش چیست ؟

%name فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

ایده هایی برای فول فرنیش

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

ایده هایی جالب برای بازسازی وسایل قدیمی

  دگرگونی شکل وسایل قدیمی  تبدیل وسایل قدیمی به جدید اگر به اندیشه بازسازی و …