با امکانات هتل های ۵ ستاره کیش آشنا شوید

r3gvb5yj nyu7jn 6ujk n67 با امکانات هتل های ۵ ستاره کیش آشنا شوید

هتل های ۵ ستاره کیش بسیار لوکس و مدرن هستند. معمولا این هتل‌ها دارای معماری و دکوراسیون بسیار زیبا و شکیل بوده و امکانات و خدمات‌شان بی‌نظیر است. همچنین امکانات داخلی فضاهای اقامتی هتل های ۵ ستاره کیش شما را حیرت‌زده می‌کند. اکثر این هتل‌ها چشم‌انداز خیره‌کننده به دریا دارند. در ادامه به معرفی هتل پالاس کیش و چند هتل زیبای دیگر می‌پردازیم…

هتل پالاس کیش

یکی از هتل های ۵ ستاره کیش هتل پالاس است. این هتل لوکس با موقعیت مکانی عالی در کیش در سال ۱۴۰۰ تاسیس گردید. در ساخت هتل پالاس کیش از استانداردهای هتلداری استفاده‌ شده و دارای پرسنل آموزش‌دیده‌ برای ارائه خدمات به شما مسافران عزیز است. تمامی اتاق‌های هتل پالاس کیش دارای طراحی و دکوراسیون بسیار زیبایی بوده و امکانات رفاهی عالی برای آسایش هر چه بیشتر شما دارد. تعداد اتاق‌های هتل پالاس کیش ۱۰۰ عدد است. اکثر این اتاق‌ها دارای پنجره با چشم‌انداز بسیار زیبا به محوطه هستند.

واحدهای اقامتی هتل پالاس کیش

از انواع اتاق‌های هتل پالاس کیش می‌توان به اتاق دو تخته رو به جزیره، رو به باغ و رو به محوطه، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد و اتاق چهار تخته جزیره اشاره کرد. توجه داشته باشید که اکثر این اتاق‌ها ظرفیت اضافه ندارند! پس در هنگام رزرو به این نکته دقت کنید. از جمله امکانات داخلی اتاق‌های هتل پالاس کیش مبلمان، کمد لباس، لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رخت‌آویز و تلویزیون است. همچنین شما همه‌روزه می‌توانید از خدمات خانه‌داری هتل بهره‌مند شوید. از طرفی استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و افراد سیگاری باید این مورد را رعایت کنند.

امکانات و خدمات هتل پالاس کیش

امکانات عمومی و خدمات هتل پالاس کیش نیز شامل روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته، لاندری، خدمات بیدار باش، اینترنت در لابی و اتاق، دستگاه واکس کفش، فکس، اتاق چمدان، فتوکپی، ترانسفر استقبال، خدمات باربری، نمازخانه، آلاچیق، فضای سبز، آسانسور، رستوران، پارکینگ، اجاره خودرو و پرینتر است.

فاصله هتل پالاس تا جاذبه‌های دیدنی کیش

هتل پالاس در دسته هتل های ۵ ستاره کیش قرار دارد؛ چون دارای موقعیت مکانی خوبی است. با رزرو هتل پالاس کیش می‌توانید به آسانی به ساحل خلیج ‌فارس دسترسی داشته باشید. همچنین برای خرید و بازارگردی بهترین گزینه است؛ چون به مراکزی مانند پردیس، پانیذ، رویال مال و مرکز تجاری کیش نزدیک است.

بیشتر بخوانبد:  بهترین هتل های کیش و قشم برای رزرو

از دیگر جاهای دیدنی نزدیک به هتل پالاس کیش، برج ایفل، شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین، آب‌انبار سنتی کیش و شهر حریره است. برای مثال فاصله هتل پالاس کیش تا برج ایفل کیش ۳.۳ کیلومتر، تا پارک دلفین کیش ۴.۶ کیلومتر، تا اسکله بزرگ تفریحی کیش ۵.۵ کیلومتر، تا پارک آبی اوشن ۹.۴ کیلومتر و تا شهر باستانی حریره ۱۱.۴ کیلومتر است.

هتل شایان کیش

از دیگر هتل های ۵ ستاره کیش هتل شایان است. این هتل جزو هتل‌های قدیمی و اصیل جزیره کیش بوده که در میدان ساحل بنا گردیده است. هتل ۵ ستاره شایان در سال ۱۳۵۴ ساخته شده و آخرین بازسازی آن به سال ۱۳۹۸ بازمی‌گردد. این هتل در مجموع دارای ۱۹۳ اتاق و سوئیت است که در شش طبقه‌ پراکنده شده‌اند.

54tby5n7ju67i8 با امکانات هتل های ۵ ستاره کیش آشنا شوید

واحدهای اقامتی هتل شایان کیش

از جمله اتاق‌های هتل شایان، اتاق دو تخته رو به جزیره، دو تخته رو به دریا، سه تخته رو به جزیره، سه تخته رو به دریا، اتاق دوبلکس چهار نفره رو به جزیره، اتاق دوبلکس چهار نفره رو به دریا، سوئیت معمولی برای چهار نفر، ویلا ساحلی دو خوابه برای چهار نفر، سوئیت ساحلی دو تخته (محوطه بدون منظره)، سوئیت ساحلی سه تخته (محوطه بدون منظره)، سوئیت ساحلی چهار تخته (محوطه بدون منظره)، سوئیت یک خوابه برای چهار نفر رو به جزیره، سوئیت دو خوابه برای چهار نفر رو به جزیره و سوئیت رویال دوبلکس دوخوابه برای چهار نفر است.

امکانات و خدمات هتل شایان کیش

امکاناتی که در اتاق‌های هتل شایان وجود دارد شامل یخچال، مینی‌بار، سشوار، آباژور، مبلمان، میزتحریر، بالکن، کمد، صندوق ‌امانات، سیستم سرمایش و گرمایش، اعلام واطفاء حریق، وسایل بهداشتی، تلوزیون، اینترنت و سرویس بهداشتی فرنگی است. البته این هتل باقدمت، بجز امکانات اتاق‌ها دارای بهترین امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی است. از جمله آنها سالن ورزشی، بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، خدمات اسپا، آرایشگاه مردانه و زنانه، خودپرداز، خانه بازی کودک، غرفه سوغاتی و آتلیه عکاسی است. همچنین این هتل دارای رستوران و کافی‌شاپ برای صرف غذا و یا نوشیدنی است.

موقعیت مکانی هتل شایان کیش

باید بدانید هتل شایان در بهترین منطقه کیش قرار دارد که فاصله آن با مجموعه‌های تجاری مهم مانند زیتون و ونوس و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره بسیار کم است. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی کیش نیز روبروی هتل شایان قرار دارد. از این رو با کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به اسکله تفریحی خواهید رسید.

بیشتر بخوانبد:  چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

اگر اهل بازارگردی هستید رزرو هتل شایان کیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا به مرکز خرید زیتون، بازار پانیذ و بازارهای پردیس ۱ و ۲ اشراف دارد. از طرفی این هتل در نزدیکی اماکن تفریحی و دیدنی کیش از جمله اسکله تفریحات آبی کیبل، مراکز تجاری، بازار قدیمی صفین، بولینگ مریم، پارک دلفین‌ها، پارک سیمرغ و شهر زیرزمینی کاریز است.

هتل مارینا پارک کیش

اگر دوست دارید در یکی از هتل های ۵ ستاره کیش اقامت داشته باشید، هتل مارینا پارک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل در اسفندماه سال ۱۳۸۹ افتتاح شد. زیر بنای هتل مارینا پارک چیزی حدود ده هکتار بوده؛ از این رو دارای بهترین امکانات و خدمات است. هتلی بسیار شیک و مدرن با سبکی دوست‌داشتنی. محوطه هتل مارینا پارک هتل با انواع گیاهان تزئینی و طبیعی و آبنماهای جذاب دکوراسیون شده است. در این هتل لوکس انواع فضاهای اقامتی موجود است. جمعا هتل مارینا پارک دارای ۱۹۰ واحد اقامتی است. هتل مارینا از دو سمت به ساحل اشراف داشته؛ به همین جهت چشم‌اندازی زیبا به دریا دارد.

3t5v46bh5u757u با امکانات هتل های ۵ ستاره کیش آشنا شوید

واحدهای اقامتی هتل مارینا پارک کیش

از جمله واحدهای اقامتی هتل مارینا پارک کیش اتاق‌های یک تخته استاندارد، دو تخته دبل و تویین رو به پارک و رو به دریا، سوئیت یک خوابه دو نفره، سوئیت یک خوابه جونیور دو نفره، سوئیت دو خوابه چهار نفره (عادی و جونیور) و سوئیت رویال شش نفره است. در اتاق‌های هتل مارینا پارک کیش امکاناتی مانند تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز، کتری برقی، پرده خاموشی، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی وجود دارد تا بیشتر احساس رفاه و آسایش داشته باشید.

امکانات و خدمات هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک جزو هتل های ۵ ستاره کیش شناخته شده؛ چون دارای بهترین امکانات و خدمات است. از جمله آنها خانه‌داری ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفا حریق در اتاق‌ها، کافی‌نت، تاکسی سرویس، خشکشویی، آسانسور، اتاق جلسات، سالن همایش، سالن پذیرایی، آرایشگاه بانوان، مرکز تجاری، دستگاه خودپرداز، استخر، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ، اسپا، سالن بدنسازی، کافی‌شاپ، رستوران، زمین تنیس، مرکز خرید، فضای سبز، کافی‌شاپ، اجاره ماشین (با راننده و بدون راننده)، ۷۵۰ متر نوار ساحلی اختصاصی به همراه اسکله، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، خشکشویی، صندوق امانات، خدمات تور و بلیت، پارکینگ، آرایشگاه مردانه، فروشگاه و غرفه و… است.

بیشتر بخوانبد:  اهمیت طرح جابربن حیان در نظام آموزشی | آموزش خلاقیت محور

همچنین این هتل زیبا دارای چندین سالن همایش و تالار عروسی برای برگزاری انواع جلسات، کنفرانس، مراسم مهمانی و عقد است. این سالن‌ها بنا به درخواست شما چیدمان می‌شود و امکانات پذیرایی نیز در این محیط‌ها وجود دارد. همچنین در تالارها و سالن‌های پذیرایی هتل مارینا پارک کیش انواع تجهیزات مدرن و پیشرفته برای برگزاری همایش وجود دارد. از طرفی گنجایش این سالن‌ها بسیار بالاست. برای مثال سالن چندمنظوره هتل مارینا پارک کیش دارای ۲۵۰ نفر ظرفیت است. علاوه بر این هتل مارینا پارک دارای انواع رستوران‌ها و کافی شاپ برای صرف نوشیدنی و غذا با منویی جذاب و سرآشپزهایی ماهر است.

موقعیت مکانی و فاصله هتل مارینا پارک کیش تا جاذبه‌ها

هتل مارینا پارک جزو هتل های ۵ ستاره کیش است؛ چون علاوه بر امکانات خوبش، دارای موقعیت مکانی عالی در جزیره است. برای مثال این هتل دسترسی آسانی به جاذبه‌هایی مانند پارک مرجان، پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان و آکواریوم کیش دارد. برای مثال فاصله هتل مارینا پارک تا ساحل مرجان  ۱۲ دقیقه پیاده، تا پارک ساحلی سیمرغ کیش ۴ دقیقه با خودرو، تا پارک دلفین‌ها کیش ۸ دقیقه با خودرو، تا اسکله تفریحی کیش ۱۰ دقیقه با خودرو است.

همچنین هتل مارینا پارک تا پارک شهر کیش ۸ دقیقه با خودرو، تا اسکله تفریحی ۹ دقیقه با خودرو، تا بولینگ مریم ۹ دقیقه با خودرو، تا مسجد ماشه ۱۱ دقیقه با خودرو، تا بوستان آهوان کیش ۱۳ دقیقه با خودرو، تا شهر زیر زمینی کاریز کیش ۱۴ دقیقه با خودرو، تا شهر باستانی حریره ۱۵ دقیقه با خودرو، تا مسجد خاتم الانبیا کیش ۱۷ دقیقه با خودرو، تا خانه بومیان ۲۰ دقیقه با خودرو و تا کشتی یونانی ۲۲ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

جمع‌بندی

هتل های ۵ ستاره کیش مانند هتل پالاس، هتل شایان و هتل مارینا پارک در دسته لوکس‌ترین‌ها در جزیره هستند. برای مشاهده تصاویر و نقشه این هتل‌ها و همچنین بررسی امکانات بیشتر هتل های ۵ ستاره کیش می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین سر بزنید. در این وبسایت همچنین نظرات کاربران درباره هتل‌های کیش قابل بررسی است.

مطلب پیشنهادی

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ آراد برندینگ یک شرکت خصوصی با بیش از …