انواع روش های لیفت شکم

64y56y56uy56 300x169 انواع روش های لیفت شکم

لیفت شکم یا ابدومینوپلاستی یکی از روش‌های جدید برای از بین بردن چربی های‌اضافی پوست و رفع افتادگی ناحیه‌ی شکم و پهلوست. توجه داشته باشید که عمل زیبایی لیفت شکم برای کاهش وزن استفاده نمی‌شود بلکه هدف آن رفع افتادگی پوست و زیبایی شکم است. در طی فرایند این عمل جراحی پوست زائد که شل و آویزان شده، حذف می‌شود. در طی عمل ناف جابه‌جا شده، باید به جایگاه مناسب خود بازگردانده شود. از نکات مثبت این عمل آنست که به دلیل نا‌محسوس بودن خط بخیه، احتمال ایجاد عفونت و تورم بسیار پائین خواهد آمد. در واقع به کمک این جراحی زیبایی ترمیمی، دیواره‌ی ماهیچه‌های شکم شما سفت شده و ظاهر افتاده و بد‌حالتش ناپدید می‌شود. هدف از انجام عمل لیفت شکم ایجاد شکمی صاف و خوش‌حالت برای افرادیست که مدت‌ها از بزرگ بودن و افتادگی شکمشان رنج برده‌اند. نیز استفاده کنید.

انواع روش‌های لیفت شکم

انجام عمل لیفت شکم به دو روش با جراحی و بدون جراحی امکان‌پذیر است که هر کدام از این روش‌ها دارای انواع مختلفی نیز هستند. در ادامه شما را با هر دو روش انجام عمل لیفت شکم آشنا نموده‌ایم:

لیفت شکم با جراحی

روند لیفت شکم به روش جراحی

انواع روش‌های لیفت شکم با جراحی

در این روش ابتدا برشی به شکل خطی افقی زیر ناحیه‌ی شکم ایجاد می‌شود. از همین ناحیه است که پوست کشیده شده و در انتها بخیه‌ می‌شود. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که در این روش ممکن است که محل ناف تغییر کند. اما اصلاً نباید نگران این موضوع باشید؛ زیرا که پزشکان با تمهیداتی می‌توانند جای درست ناف را روی شکم شما بازسازی کنند. همچنین توجه داشته باشید که این روش ممکن است عوارضی نیز به همراه داشته باشد. از جمله اینکه محل بخیه در این روش به شکل خطی کمرنگ، روی پوست باقی می‌ماند. البته می‌توان از لیزرهای مختلفی به منظور کاهش علائم بخیه استفاده کرد.

انواع روش‌های لیفت شکم با جراحی

جراحی ابدومینوپلاستی

یکی از روش‌های رایج درمانی برای از بین رفتن شلی پوست شکم، جراحی ابدومینوپلاستی است که اختصاراً  به ابدو نیز معروف است. در این جراحی، در ابتدا پزشک برش‌هایی در قسمت تحتانی پوست شکم و زیر ناف ایجاد می‌کند. سپس، پوست و چربی‌های اضافی شکم را از سایر بافت‌های بدن جدا کرده و نیز پوست اضافی از قسمت پایین ناف برداشته می‌شود. در پایان جراح، پوست شکم را به اندازه‌ی کافی می‌کشد تا بتواند به لبه‌ی پایینی شکم متصل شود و نهایتاً بخیه می‌زند. در این جراحی، علاوه بر از بین رفتن چربی‌های اضافی، افتادگی پوست شکم نیز ترمیم می‌گردد.

بیشتر بخوانبد:  عکس دیلی میل از درخواست کمک یک موش!

پانیکولکتومی

این جراحی گزینه‌ی مناسبی برای افرادی است که از شل بودن و افتادگی شکم خود ناراضی هستند. همچنین می‌توانید از این جراحی برای رفع افتادگی شکم پس از بارداری، استفاده کنید. در این جراحی، پزشک با ایجاد برش‌های افقی در زیر ناف و بالای اندام جنسی، پوست اضافی و چربی‌های موضعی را برمی‌دارد. لازم به ذکر است که اندازه‌ی برش‌های ایجاد شده در این جراحی، به میزان افتادگی پوست در فرد بستگی دارد.

لیفت شکم

لیفت شکم یکی از روش‌های جدید و پر طرفدار برای ایجاد شکمی صاف و از بین بردن افتادگی پوست است. پزشک با استفاده از این روش، پوست اضافی شکم را که سبب افتادگی شکم می‌شود، برش می‌زند و و سپس ناف را در جای درست خود قرار می‌دهد. این روش برای کسانی که ناگهان لاغر شده‌اند یا پس از بارداری با کاهش خاصیت ارتجاعی پوست، دچار افتادگی پوست شده‌اند، تاثیرگذار است.

لیپولیز

در این روش، یک سوزن توخالی مخصوص وارد بدن فرد می‌شود و سپس توسط فیبر نوری، اشعه‌ی لیزر وارد بدن شده و با ایجاد تماس مستقیم سوزن مخصوص با چربی‌های انباشته شده در زیر پوست و با استفاده از تاباندن لیزر، چربی‌ها را آب می‌کند تا توسط بدن جذب شوند. لیپولیز، علاوه بر از بین بردن چربی‌های زیر پوست، با تحریک کلاژن‌های پوست، باعث می‌شود که پوست سفت شده و از حالت افتادگی خارج شود.

لیپوماتیک

در روش لیپوماتیک برای لاغری شکم، پزشک ابتدا چند سوراخ کوچک و چند میلی‌متری روی شکم ایجاد می‌کند. سپس، وسیله‌ی مخصوصی به نام کانولا را از طریق سوراخ ایجاد شده وارد بدن بیمار می‌کند. امواج، ارتعاش و لرزش کانولا در شکم فرد، سبب جداسازی سلول‌های چربی از سلول‌ها و بافت‌های دیگر بدن می‌گردد. پزشک بعد ازینکه چربی‌ها بدون متلاشی شدن سلول‌ها جدا شدند، آنها را با ساکشن به صورت سالم از بدن بیمار خارج می‌کند. یکی از خوبی‌های این عمل در تخریب نشدن سلول‌های چربیست که باعث می‌شود که بتوان از آنها در قسمت‌های دیگر بدن استفاده کرد. در واقع عمل لیپوماتیک از روش‌های لیفت شکم، بدون جراحی است.

بیشتر بخوانبد:  دفتر کار افراد مشهور؛ از مرکل و کلینتون تا ایلان ماسک و وارن بافت (+عکس)

اگر تمایل به انجام عمل جراحی لیفت شکم در تهران را دارید به این سایت مراجعه نمایید.

مینی ابدومینو پلاستی

این عمل نیز یکی از روش‌های رایج است و یکی از مزایای آن اینست که نسبت به سایر جراحی‌های لاغری شکم، مثل ابدومینوپلاستی کامل، برش‌‌های کوچکتری ایجاد می‌کند و در نتیجه جای زخم ناشی از جراحی مینی لیفت شکم کمتر بوده و سریع‌‌تر نیز ترمیم می‌‌شود. عمل مینی ابدومینوپلاستی بدین صورت انجام می‌شود که پزشک ابتدا یک برش عرضی در زیر شکم و در خط بیکینی ایجاد می‌کند. در روش مینی لیفت، عضلات شکمی دستکاری نمی‌شوند و تنها به خارج کردن بافت اضافی اکتفا می‌شود. سپس جراح پوست اضافی شکم را بریده و برش را بخیه می‌زند. با کشش ایجاد شده در پوست به دلیل برداشتن بخش‌های اضافه، چروک‌‌های شکم از بین می‌‌رود و شکمی صاف و زیبا به دست می‌آید.

لیفت شکم بدون جراحی

روند لیفت شکم بدون جراحی

در روش لیفت شکم بدون جراحی پزشک بدون اینکه برشی بر روی پوست ایجاد کند، پوست را کشیده و با نخ‌های لیفتینگ پوست را بخیه می‌زند. این روش برای متقاضیانی جوابگوست که پوست شل و اضافی کمی داشته باشند که نیاز به برش ندارد. بنابراین نمی‌توان گفت کدام یک از روش‌های لیفت شکم بهتر است؛ زیرا هر کدام براساس شرایط شخص متقاضی پیشنهاد می‌شود.

انواع روش‌های لیفت شکم بدون جراحی

روش‌های بدون نیاز به جراحی برای لیفت شکم و کشیدن پوست افتاده، روز به ‌روز محبوب‌‌تر می‌‌شوند. دلیل این امر آنست که اینگونه عمل‌ها بدون نیاز به ایجاد برش در پوست و رفتن زیر تیغ جراحی، بدن را به فرم دلخواه می‌رساند. در ادامه با تعدادی از این روش‌ها آشنا می‌شویم.

روش کول اسکالپتینگ CoolSculpting

روش کول اسکالپتینگ پیکرتراشی غیرتهاجمی برای افرادی که به وزن ایده‌آل خود نزدیک هستند، توصیه می‌شود. این افراد تنها می‌خواهند نقاط دارای چربی اضافی کوچک و موضعی را فرم دهند؛ برای مثال در ناحیه لگن‌، شکم یا ران.

روش ترواسکالپ TruSculpt

درمانی مشابه با روش کول اسکالپتینگ است و بدون نیاز به جراحی و با کمک بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در این روش از فناوری پیشرفته کنترل فرکانس رادیویی برای از بین بردن سلول‌های اضافی چربی در نواحی مختلف بدن مانند شکم استفاده می‌شود و هیچ برش و زخمی برجای نمی‌ماند.

روش بادی تایت BodyTite

این روش یکی از راه‌های کم‌خطر کاهش چربی است که موجب سفت شدن پوست شده و با کمک انرژی فرکانس‌های رادیویی، رسوبات اضافی چربی را کم می‌کند. در این روش یک پروب داخلی، انرژی حرارتی لازم را برای کمک به ذوب سلول‌های چربی‌ و تقویت نوارهای کلاژن در زیر سطح پوست وارد می‌کند و از یک اپلیکاتور خارجی برای سفت شدن بیشتر و انرژی فرکانس رادیویی برای پوست استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانبد:  (تصاویر) راهکار عجیب یک زوج برای جلوگیری از طلاق

روش اسمارت‌ لیپو  SmartLipo

اسمارت لیپو یا لیپولیز، که به آن لیپوساکشن لیزری نیز گفته می‌شود، روشی‌ست که در آن پیکرتراشی با استفاده از فناوری لیزر سه طول موج برای از بین بردن سلول‌های چربی اضافی در اطراف ماهیچه‌ها و سفت شدن پوست شل بدون نیاز به تیغ جراحی، انجام می‌شود.

اسکالپشور SculpSure

پیکرتراشی با اسکالپشور نیز یک روش بدون نیاز به جراحی و کم‌خطر است که چربی‌های ناخواسته زیر پوست (چربی زیر شکمی) را از بین می‌برد. مشابه دیگر روش‌های زیبایی مانند کول اسکالپتینگ، این روش نیز برای افرادی توصیه می‌شود که چربی‌های زیادی در زیر پوست خود ندارند اما می‌خواهند چربی‌های سرسخت نواحی مختلفی چون چربی‌های شکم، لگن، چانه و گردن را از بین ببرند که در برابر ورزش‌های روزانه و رژیم غذایی مقاومت می‌کنند.

56uh57ub75u 300x169 انواع روش های لیفت شکم

جمع بندی

در آخر مجدداً تاکید می‌کنیم که کشیدن پوست شکم یا همان لیفت شکم، وسیله‌ای برای وزن کم کردن نیست و اغلب هم زمان با کشیدن پوست شکم، به عمل لیپوساکشن نیاز هست. بهترین نتیجه این عمل برای کسانی است که بر اثر لاغری ناگهانی دچار افتادگی پوست شکم شده‌اند. همچنین بهتر است بدانید که خط برش عمل به صورت کمرنگ در قسمت خط رویش موهای تناسلی قابل مشاهده است و در صورت پوشیدن مایو و لباس‌های باز، دیده می‌شود.

در پایان با در نظر داشتن شرایط خود، مشورت با پزشک و توجه داشتن به توصیه‌های قبل و بعد از عمل، به انجام این عمل اقدام کنید. دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق ‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی در بیمارستان‌های مختلفی از جمله بیمارستان ۱۵خرداد (بیمارستان مادر جراحی پلاستیک ایران) و بیمارستان سینا مشغول به فعالیت است. بنابراین عمل خود را با خیالی آسوده در بیمارستان مد نظر خود به ما بسپارید. ما تا گرفتن نتیجه در کنار شما خواهیم بود. همچنین در پیج اینستاگرام دکتر کامبیز ایزدپناه می توانید نمونه عمل های ایشان را ببینید.

مطلب پیشنهادی

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ آراد برندینگ یک شرکت خصوصی با بیش از …