بهترین هتل های کیش و قشم برای رزرو

t55tvgt5 300x290 بهترین هتل های کیش و قشم برای رزرو

آسمان صاف و آفتابی، خلیج فارس باشکوه و درختان نخل تنها بخشی از جاذبه های جزیره زیبای کیش است که علاقه مندان زیادی را به خود جذب می کند. مسافران زیادی هر ساله به کیش سفر می کنند، برخی در هتل 2 ستاره پانیذ اقامت می کنند و با خاطراتی خوب سرزمین جادویی را ترک می کنند. این هتل زیبا و دنج با شیشه و نمای بیرونی شیک و خدمات عالی آن را به مکانی عالی برای لذت بردن تبدیل کرده است. وقتی از بیرون هتل پانیذ کیش را می بینید، زیبا به نظر می رسد و از بیرون با درختان سرسبز آراسته شده است. هنگامی که وارد ساختمان می شوید، خود را در لابی می یابید که با مبلمان راحتی تعبیه شده است و می توانید مدتی در آنجا استراحت کنید. هتل 3 ستاره پانیذ جزیره کیش دارای 84 اتاق و میزبان گردشگران می باشد. اتاق های هتل پانیذ کیش دارای امکانات رفاهی مختلفی از جمله سرویس رومی، مبلمان، سیستم گرمایش و سرمایش، مینی بار و … می باشد. اتاق‌هایی با تخت‌های نرم و پنجره‌های بزرگ که نور را به داخل اتاق هدایت می‌کنند، فضایی دنج و آرامش‌بخش را ایجاد می‌کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به صندوق امانات، دسترسی به اینترنت و تاکسی سرویس اشاره کرد که هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. در مدت اقامت خود می توانید چند ساعتی به کافی شاپ هتل پانیذ بروید و مهمانان از یک غذای خوشمزه لذت ببرند. چون رستورانی در آنجا نیست، می توانید برای ناهار یا شام به رستوران فودسان بروید و با غذای عالی سرحال شوید. نگران پارک کردن خودروی شخصی خود نباشید زیرا خودروی شما در محیطی امن محافظت می شود. موقعیت مکانی هتل بسیار مناسب است و در مدت زمان کوتاهی می توانید از دیدنی های کیش مانند ساحل مرجانی، کشتی یونانی، اسکله تفریحی، شهر زیرزمینی کاریز، جزیره هندورابی و پارک دلفین لذت ببرید. آدرس هتل پانیذ کیش به راحتی قابل جستجو است فقط کافیست به خیابان رودکی برسید. مراکز خرید پردیس 1 و 2 و پیست های کارتینگ از جمله مکان های نزدیک به هتل پانیذ کیش هستند که می توانید از آنجا نیز دیدن کنید. اگر مایل به سفر به کیش هستید، می توانید رزرو هتل کیش، بلیط هواپیما، ترانسفر و خدمات CIP را با همکاران حرفه ای پرشین تراول رزرو کنید تا سفر خود را آسان کنید.

بیشتر بخوانبد:  (تصاویر) آیین ملی و مذهبی گل غلتان

اگر قصد سفر به شهرهای جنوبی ایران را دارید، پیشنهاد می کنیم از جزیره زیبای کیش دیدن کنید، زیرا دارای مناظر دیدنی و سرگرمی های هیجان انگیز است. علاوه بر بازدید از جاذبه های جزیره کیش، می توان یک شب خاطره انگیز را در هتل آنا که یکی از بهترین هتل های جزیره است سپری کرد. هتل آنا در جزیره کیش به دلیل موقعیت مکانی خود می تواند گزینه خوبی برای اقامت شما باشد بنابراین برای رسیدن به بندر تفریحی فقط 5 دقیقه پیاده روی نیاز دارید. در کنار بندر تفریحی، اگر قصد گشت و گذار در بازار را دارید، دسترسی راحت تری به مرکز خرید زیتون و بازار ونوس که در نزدیکی هتل آنا در جزیره کیش هستند، وجود دارد. اینترنت وای فای در هر قسمت از هتل قابل دسترسی است. علاوه بر امکانات رفاهی و محیطی هتل آنا کیش، می توانید در کافی شاپ سنتی هتل استراحت کنید. یکی دیگر از مزایای این هتل سه ستاره، داشتن رستورانی با انواع غذاها و غذاهای لذیذ است.

بیشتر بخوانبد:  پرنده ای شبیه به شبح +عکس

جنوب ایران پر از جاذبه است. جزیره قشم مکان زیبایی است که در جنوب کشور واقع شده و در نتیجه دارای مقاصد گردشگری بسیار خوبی است. به همین دلیل است که بسیاری از مراکز اقامتی مانند هتل ساخته شده است. مهم نیست که چه چیزی مانند هتل نزدیک فرودگاه قشم و هتل های ارزان قشم می خواهید، پرشین تراول می تواند در فرآیند رزرو به شما کمک کند. اگر قصد سفر به ایران و سفر به جزیره قشم را دارید، خدمات مسافرتی حرفه ای ما را تجربه کنید.

بیشتر بخوانبد:  زن ۹۸ ساله‌ چینی که استاد کونگ فو است!

هتل کیمیا 2 در فاصله کمی از مراکز خرید و جاذبه های گردشگری جزیره قشم واقع شده است. این هتل یک هتل سه ستاره است که در سال 1390 تاسیس شده است. هتل کیمیا 2 دارای 4 طبقه و دارای 15 واحد مسکونی با ظرفیت های مختلف می باشد که میهمانان می توانند با توجه به تعداد و نیاز خود انتخاب کنند. پارک زیتون، پارک ساحلی، قلعه پرتغالی ها، مراکز خرید، آکواریوم و بندر شهید ذاکری از جمله جاذبه هایی هستند که در نزدیکی هتل قرار دارند. سوئیت ها به طور کامل با تخت و مبلمان همراه با آشپزخانه و تمام وسایل آشپزی مورد نیاز برای پخت و پز مجهز هستند. رستوران داخل هتل غذاهای خوش طعم با کیفیتی سرو می کند و رستوران سنتی غذاهای محلی را در محیطی دنج سرو می کند. در کنار این ها، کافی شاپ طیف وسیعی از دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم سرو می کند. هتل کیمیا 2 برای کسانی که برای مقاصد تجاری، خرید و یا شغلی به این جزیره سفر می کنند، انتخابی مناسب برای رزرو هتل قشم است. مبلمان و دکوراسیون زیبا در کنار کارکنان حرفه ای آسایش و لذت را برای سفر به همراه خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ آراد برندینگ یک شرکت خصوصی با بیش از …