هدست گیمینگ ایسوس

شرکت بزرگ ایسوس که همگی ما با آن آشنا هستیم در Taipei پایتخت کشور تایوان به تاریخ دوم آوریل 1989 میلادی تأسیس و به تولید انواع و اقسام تکنولوژی های روز مشغول شد که بنابر شعار زیبایش، قصد دارند با تولیداتشان زندگی راحت و با نشاطی را برای مردمان این کره خاکی به ارمغان بیاورند.

از جمله تولیدات این شرکت بزرگ میتوان به تلفن همراه (و موبایل های مخصوص بازی)، مانیتور، رایانه جیبی، لپتاپ (و لپتاپ های گیمینگ) و نیز لوازم جانبی آن ها اشاره کرد که ما در میان این تجهیزات با هدست های گیمینگ ایسوس سر و کار داریم و به معرفی آن می پردازیم.

45t56yt 300x193 هدست گیمینگ ایسوس

هدفون گیمینگ ایسوس

روزانه به شمار گیمرها در سرتاسر جهان اضافه می شود و این مورد به خودی خود، سبب شده که کمپانی های مختلفی در دنیا را همچون ASUS به تولید گجت های مخصوص گیم وادار کرده است.

ما گیمرها معمولاً ساعت هایی از شبانه روز را برای سرگرمی و لذت به دنیای بازی ها ورود می کنیم و دوست داریم که برای چند ساعت هم که شده ز غوغای جهان فارغ شده و در گیم، با لذت بردن از لحظات آن انرژی دوباره ای گرفته و به ادامه کارهای روزمره زندگی مان بپردازیم.

مسلماً فرقی نمی کند که پلیر گیم های آنلاین هستید یا آفلاین اما برای افزایش دقت، تمرکز و کسب لذت و مهارت بیشتر، لازم است که اقدام به تهیه گجت های گیمینگ با کیفیت کنید.

هدست های گیمینگ ASUS

اگر شما پلیر حرفه ای بازی های آنلاین مثل Warzone, Call of duty, Pubg و سایر گیم های online هستید، برای اینکه صدای پای خوبی از انمی یا فایت هایی که در فاصله های دورتر از شما انجام می گیرد داشته باشید، باید از بهترین هدست ایسوس استفاده کنید.

اگر هم جزء گیمر بازی های آفلاین مثلneed for speed  و دیگر گیم های offline هستید برای شنیدن جزییات تمام اتفاقاتی که در لحظه به لحظه بازی اتفاق میفتد باید از هدفونی که بتواند به شما در این امر کمک شایانی کند، استفاده کنید مثل هدست ایسوس گیمینگ که نوع خوب و با کیفیت آن می تواند توقعات شما را از یک هدفون مناسب بازی برآورده کند.

بیشتر بخوانبد:  (تصاویر) آیین ملی و مذهبی گل غلتان

4yygv56g6 300x196 هدست گیمینگ ایسوس

بهترین هدفون ایسوس

به طور کلی همه هدست های مخصوص گیم در دنیا به میکروفون مجهز هستند که برای آن دسته بازی هایی که گیمر نیاز به برقراری ارتباط با هم تیمی هایش دارد، بسیار مورد کاربردی و حائز اهمیتی است به این دلیل که پلیر هنگام مکالمه در گیم از انتقال صدایش ، قلباً احساس رضایت کند چون اغلب دیده شده که گیمر حین صحبت با یارانش با نارضایتی آن ها بخاطر وجود نویز و کیفیت بد صدایش، مواجه می شود.

همچنین پرو پلیرها در بازی های شوتینگ آنلاین به دلیل نداشتن هدفون خوب لحظه ای متوجه صدای پای انمی نشدند و کشته شده که با افسوس فراوان، از بازی خارج می شوند. چنانچه شما نیز با این اتفاق مواجه شدید، با استفاده از بهترین هدست گیمینگ ایسوس میتوانید با چشمان بسته هم متوجه شوید که انمی از کدام سمت به شما نزدیک می شود که با این حساب با یک تصمیم گیری مناسب و به موقع، برای دفاع از خود و یا حمله به آن ها اقدام کنید.

3ecr45t 300x172 هدست گیمینگ ایسوس

انواع هدست بازی ایسوس

در مجموع هدفون ها را می توان به دو نوع تقسیم کرد: نوع اول بی سیم و نوع دوم با سیم. شما برای اینکه هدست بازی تهیه کنید، باید یکی از این دو نوع را انتخاب کنید بنابراین انتخاب آن ها به نوع استفاده شما بستگی دارد. هر یک از انوع هدست ها ویژگی هایی منحصر به فرد خود را دارند که در ادامه به معرفی این دو نوع از هدفون ها همراه با مزایا و معایب شان می پردازیم.

بیشتر بخوانبد:  سیستم اعلام حریق بی سیم چیست و چطور کار می کند

هدست گیمینگ بی سیم ایسوس

امروزه این نوع از هدست ها، در سراسر دنیا به دلیل راحتی استفاده از آن فراگیر شده و بیشتر گیمر های جهان به خرید این هدفون ها روی می آورند. اگر شما عادت دارید که معمولاً در فاصله دوری از نمایشگر بنشنید و بازی کنید این دست از هدست برای شما مناسب خواهد بود.

البته باید به این نکته هم توجه کنید که اگر ساعت ها مشغول به بازی هستید، محدودیت زمانی استفاده از این هدفون برای شما ممکن است آزار دهنده باشد چون که باتری این هدست ها قابل شارژ هستند و طی بازه زمانی مشخصی شارژ آن تمام شده و عملاً بلا استفاده خواهد بود و جهت استفاده مجدد از آن باید برای حداقل 2 الی 3 ساعت به شارژ متصل کنید.

اگر پرو گیمر هستید می دانید که شنیدن تمام صدا های بازی برای شما بسیار مورد مهمی است یعنی وقتی این نوع از هدفون های ایسوس را انتخاب می کنید باید عملکرد خیلی خوبی در تفکیک صدای بازی داشته و بدون تأخیر و افت کیفیت، صداها را به گوش شما برساند اما باید گفت که متأسفانه نوع وایرلس این هدفون ها در انتقال صدای گیم ها را با تأخیر به شما منتقل می کند و همانطور که گفته شد این مسئله از معضلات گیمر های حرفه‌ای است هرچند که در هدست گیم های بالارده و گران قیمت هیچگونه اثری از این معضل دیده نمی شود.

3rr45ttf 300x205 هدست گیمینگ ایسوس

هدست گیمینگ ASUS (سیمی)

در این نوع از این هدفون های بازی می توانید فقط به میزان حداقل 2 متر از نمایشگر فاصله بگیرید پس اگر شما جزو گیمر هایی هستید که تمایل دارید به میزان دلخواه، بیش از 2 متر از مانیتور دور شوید، این نوع از هدست ها برای شما اصلا مناسب نخواهد بود و اینجاست که گزینه وایرلس هدست را می توانید انتخاب کنید.

بیشتر بخوانبد:  دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

چنانچه شما ساعت ها از شبانه روز را به بازی کردن مشغولید، استفاده از این هدفون می تواند به شما اطمینان دهد که نگران اتمام شارژ هدست نباشید چون با اتصال سیمش به درگاه 3.5 میلیمتری هر پلتفرمی به شما این امکان را می دهد که ساعت ها در بازی تان غوطه ور شوید.

در نوع سیم دار هدست گیمینگ ایسوس خبری از معضلاتی مثل تأخیر در انتقال صدای گیم نیست و این مسئله باعث می شود تمرکزتان را حین اجرای بازی خدشه دار نکند و به افزایش دقت و لذت شنا از گیم بیافزاید.

خرید هدست گیمینگ ایسوس

بهترین هدست ها آنهایی هستند که از ورود صداهای اضافی و نا هنجار به گوش های شما زمان بازی جلوگیری کرده، تفکیک صدای بسیار خوبی را انجام داده و نیز باعث انتقال صدای شما با وضوح و کیفیتی بالا به یارانتان در بازی های تیم ورک شده و در نهایت موجب شده که لذتی دو چندان از لحظات بازی ببرید.

برای اینکه شما انتخابی معقولانه تر و مطمئن تر محصولی مطابق نیاز و سلیقه تان داشته باشید، فروشگاه گجت های گیمینگ متاپلیر را به شما پیشنهاد می دهیم. این فروشگاه برای هر نوع از محصولات خود، تصاویر و ویدئوهای بررسی اختصاصی در اختیار شما قرار داده است که بتوانید گجت مورد نظر خود را با دقت بیشتر و ارزیابی با دیگر مدل های آن محصول، انتخابی شایسته و خوبی داشته و خریدی لذتبخش را با متاپلیر تجربه کنید.

موردی که این فروشگاه را مورد تمایز قرار می دهد، پاسخگویی و مشاوره دقیق و سریع تیم metaplayer  به هرگونه ابهام و سوال مشتریان خواهد بود تا سرانجام آن گجتی را که با ایده آل های شما سازگار باشد را تهیه کرده و با آن نهایت لذت را ببرید.

مطلب پیشنهادی

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ آراد برندینگ یک شرکت خصوصی با بیش از …