معرفی برج خلیفه دبی: اطلاعات کامل درباره بازدید از برج خلیفه دبی

در این مقاله قصد داریم به معرفی برج خلیفه دبی بپردازیم تا در بازدید از برج خلیفه اطلاعات کامل درباره آن داشته باشید. برج خلیفه سه برابر بزرگ تر از برج ایفل بوده و ارتفاع آن به 829.8 متر می رسد. قرار داشتن بیش از هزار واحد آپارتمان، 57 آسانسور، 49 طبقه اداری وهتل آرمانی در این برج، آن را به یک برج منحصر به فرد و جهانی تبدیل کرده است. بازدید از برج خلیفه دبی یکی از بهترین تفریحاتی است که هرگز آن را از یاد نخواهید برد. پس ما را در ادامه مطلب همراهی نمایید تا سری به بخش های مختلف این برج بزنیم و در کنار هم سفری کوتاه بر فراز آسمان بی انتهای شهر اعجاب انگیز دبی داشته باشیم.

bc97c2c0 4c4c 4bcb 92fd 0e77fab9e84e معرفی برج خلیفه دبی: اطلاعات کامل درباره بازدید از برج خلیفه دبی

زمان طلایی بازدید از برج خلیفه

بازدید از برج خلیفه با چشم اندازی خاص و متفاوت، در هر زمان زیبا و چشم نواز خواهد بود. تماشای خط آسمان شهر، طلوع و غروب خورشید در این شهر، شما را متحیر خواهد کرد. به طور کلی بهترین زمان برای بازدید، صبحگاه و هنگام غروب آفتاب می باشد. بنابراین خود را در لاکچری ترین و بی نظیرترین برج دبی به یک صبحانه دعوت کنید و به تماشای طلوع آفتاب زیبای دبی بنشینید. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که زمان انتخابی برخی عکاسان به دلیل منظره پاناروما شهر دبی در شب، پس از غروب آفتاب می باشد. با این اوصاف برج خلیفه در هر زمانی از روز حرف زیادی برای گفتن دارد. پس هر ساعتی از روز وارد این برج شدید، خود را آماده دیدن شگفتی ها کنید. در این برج به تماشای مناظری خواهید نشست که تا کنون آن را در هیچ جای دیگری از دنیا تجربه نکرده اید. برای ورود به هر بخش این برج باید بلیط آن را خریداری نمایید که می توانید پیش از سفر به راحتی جهت تهیه بلیط اقدام نمایید.

بیشتر بخوانبد:  همه به دنبال شاه‌کلید موفقیت و پیشرفت

هتل آرمانی دبی

در این بخش قصد داریم به شرح اقامتگاهی رویایی و شیک واقع در قلب برج خلیفه بپردازیم. هتل آرمانی با اختصاص دادن 11 طبقه از برج خلیفه به خود، پذیرای گردشگران از سراسر جهان می باشد. بی شک زمانی که نام جورجیو آرمانی به عنوان طراح این هتل به میان باشد، باید انتظار هتلی لوکس با بهترین امکانات را داشته باشید. در اتاق های این هتل از بهترین و زیباترین تجهیزات و متریال استفاده شده تا در مدت زمان اقامت، هیچ کمبود و کاستی را احساس نکنید. از دیگر آپشن های هتل آرمانی می توان به وجود 7 رستوران با انواع غذاهای آسیایی، ایتالیایی، هندی، اروپایی، مدیترانه ای و … اشاره کرد. در این هتل کافه ای واقع شده است که می توانید در کنار همراهانتان در فضایی دلنشین و آرام به تماشای فواره بزرگ دبی بنشینید و لحظاتی سرشار از آرامش را برای خود و دوستان یا خانواده رقم بزنید. در این هتل 160 سوییت قرار دارد که امکان رزرو سوییت مورد نیاز شما با هر متراژی را می دهد. بهره مندی از خدمات ماساژ، اسپای آرمانی، خدمات نگهداری از کودک و … از دیگر امکانات در دسترس این هتل می باشد. در برج خلیفه همه چیز مهیای ساختن سفری بی نظیر برای شما است از هتل لوکس گرفته تا سکوهای تماشایی آن.

بلندترین سکوی بازدید جهان در دبی

زمانی که در طبقات بالای این برج قرار بگیرید، دریاچه ای مصنوعی با فواره های بسیار زیبا و دیدنی را خواهید دید که تماشای آن خالی از لطف نیست. هر چه بیشتر به طبقات بالایی این برج بروید، می توانید چشم اندازی بی نظیر از دنیای پایین برج داشته باشید. در طبقه 124 این ابرسازه شما قادر خواهید بود با استفاده از تلسکوپ های آوانگارد، شهر دبی را با جزئیات تماشا کنید. حال می خواهیم یک طبقه بالاتر برویم و در ارتفاع 456 متری از زمین قرار بگیریم. حتی تصور این که در طبقه 125 سکوی بزرگ شیشه ای قرار گرفته است که به شما امکان لذت بردن از مناظر زیبای شهر را از بالا می دهد، شما را به وجد خواهد آورد چه رسد به تجربه واقعی آن. به شما توصیه می کنیم که هنگام سفر به این شهر پر هیاهو و زیبا، تماشای سکوهای این برج را از دست ندهید. حال وقت آن است که شما را با بلندترین سکوی بازدید جهان در طبقه 148 برج خلیفه آشنا کنیم. جایی که شما در ارتفاع 555 متری از سطح زمین قرار دارید و بر فراز آسمان ها به تماشای زمین می نشینید. در طبقه 148 این برج، دبی را زیر پای خود احساس کرده و لحظاتی را تجربه می کنید که هیچ گاه پیش از این حتی آن را تصور هم نمی کردید.

بیشتر بخوانبد:  تبدیل قطار جامانده از قرن نوزده به هتلی زیبا

932fb6d5 0368 4c03 85ba 1f1d70461b7f معرفی برج خلیفه دبی: اطلاعات کامل درباره بازدید از برج خلیفه دبی

آسانسور برج خلیفه

برج خلیفه مکانی بی نظیر است که موفق به کسب رکوردهای متععدی از جمله بلندترین آسمان خراش جهان، ساختمانی با بیش ترین طبقات، بلندترین استخر شنای جهان، بلندترین و بزرگ ترین سکوی مشاهده، سریع ترین آسانسور جهان و … شده است. همان طور که گفته شد سریع ترین آسانسور دو طبقه دنیا در این برج قرار دارد که با سرعت باور نکردنی 10 متر بر ثانیه شما را به حرکت در می آورد. فناوری و معماری به کار برده شده در این آسانسورها، زیبایی این برج را بیش از پیش افزایش داده است.

بیشتر بخوانبد:  بهترین رستوران های پل طبیعت

باشگاه و استخر برج خلیفه

آیا فکر می کنید تا به الان با همه ی بخش ها و امکانات موجود در برج خلیفه آشنا شده اید؟ اگر این چنین تصور می کنید، سخت در اشتباهید، زیرا این برج امکانات بسیاری دارد که همه آن ها در این مطلب قابل ذکر نیست. امکان ندارد در چنین برج لاکچری با بهترین فناوری های روز دنیا، باشگاه و استخر وجود نداشته باشد. باشگاه برج خلیفه با 6320 متر، یک مکان عالی با چشم انداز فوق العاده برای تناسب اندام می باشد. این باشگاه که 5 سطح را شامل می شود، یک بخش انحصاری مخصوص بانوان را به خود اختصاص داده است. قطعا این باشگاه مکانی جذاب برای ورزشکاران خواهد بود. از دیگر ویژگی های این باشگاه می توان به کلاس های آمادگی جسمانی گروهی و استخر سرپوشیده اشاره کرد. جهت بازدید از برج خلیفه پکیج های مختلفی وجود دارد که شما می توانید نسبت به علایق خود آن ها را انتخاب کنید.

تهیه بلیط بازدید از برج خلیفه

نمادی ترین ساختمان در دبی، برج خلیفه می باشد که هنگام سفر به شهر دبی نباید آن را از دست داد. اگر می خواهید از سفر خود به شهر زیبای دبی تجربه ای به یاد ماندنی داشته باشید، می توانید بلیط بخش های مختلف برج خلیفه را جهت بازدید، از سایت با سابقه دبی دیسکانت تهیه نمایید. با تهیه بلیط برج خلیفه دبی از سایت دبی دیسکانت، امکان خرید بلیط های تخفیف دار دبی با قیمت های باور نکردنی برای شما فراهم شده است. پشتیبانان این سایت همواره در تلاش اند تا سفری خاطره انگیز را برای شما رقم بزنند.

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ آراد برندینگ یک شرکت خصوصی با بیش از …