بیوگرافی داریوش موفق

عکس بیوگرافی داریوش موفق از داریوش مواک

داریوش موفق بازیگر تلویزیون و تئاتر در سال 1348 در تهران به دنیا آمد وی در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک در نقش قرقی بازی کرد. پس از فارغ التحصیلی آسان در رشته گرافیک، وارد دانشگاه تهران شد و در رشته تئاتر تحصیل کرد. اما تحصیلات خود را در این مسیر به پایان نرساند و موفق به اخذ درجه علمی نشد. او از جوانی کار در تئاتر هوایی را آغاز کرد تا به یکی از موفق ترین هنرمندان تئاتر در سال های اخیر تبدیل شود.

1 1 بیوگرافی داریوش موفق

فیلمی از داریوش موفق

داریوش موفق اولین بار در سینما ظاهر شد و در سال 1385 در فیلم هملت شازده کوچولو دانمارک به کارگردانی رضا بابک بازی کرد. ایفای نقش در این فیلم اگرچه برای موفقیت بازی های دیگری مثل سریال «ما فرشته نیستیم» خوب نیست، اما برای او تجربه خوبی است.او در این فیلم با هنرمندانی چون لیلی رشیدی، جمشید جهان جناد، بهرام شاه محمد لو و پرستو گلستانی همکاری دارد.از ویژگی های این هنرمند این است که در دوران بازیگری هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است، اما بهتر است او را مانند اکثر آثارش که 70 درصد از آثار او را به خود اختصاص داده اند، هنرمند سینما بدانیم. کار می کند و 29 درصد یکی از کارهای او در تلویزیون است. داریوش موفق از زمان فارغ التحصیلی در 5 فیلم سینمایی به نام های نام، مرگ فروشنده، باغ گیلاس، هملت و فیلم شازده کوچولو دانمارک، هملت و دو فیلم دیگر حضور داشته است. فیلم تلویزیونی. او در فیلم «ما فرشته نیستیم» و سریال هشت بهشت ​​بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آرون افشار خواننده جوان پاپ ایرانی

1 2 بیوگرافی داریوش موفق

فیلم تلویزیونی داریوش موفق

داریوش موفق در سال 1392 در سینما و تلویزیون بسیار فعال بود و کار بزرگی انجام داد. او در سه فیلم و سریال مهم بازی کرد و توانست با آنها شهرت بیشتری کسب کند. از جمله آثار مهمی که او بازی کرده می توان به «ما فرشته نیستیم، فلورا سام»، «اشت بهشت ​​سعید علم متولد شده» و «مرگ دلال نادر برهانی مرند» اشاره کرد.سریال We Are Not Angels یکی از شاهکارهای این هنرمند به حساب می آیداو در این سریال که در سال 1392 تولید شد نقش مهمی را ایفا کرد و به دلیل مهارت هایش مورد توجه مردم قرار گرفت و در تلویزیون به نمایش درآمد. این هنرمند در سال 93 علاوه بر بازی در سریال ما فرشته نیستیم، در سریال هشت بهشت ​​نیز بازی کرد. او این بار با سعید علم کارگردان سریال و علاوه بر هنرمندانی چون فرهاد بشارتی، فرج الله گل سفیدی، علیرضا جعفری و مهدی ساکی همکاری کرد. داریوش موفق در این سال ها با هنرمندان زیادی و بیشتر با لیلی رشیدی همکاری داشت.

بیشتر بخوانبد:  بیوگرافی آشا محرابی

1 3 بیوگرافی داریوش موفق

سریال خاتون

داریوش موفق در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک در نقش قرقی بازی کرد. این سریال که از سری جدید تینا پاک روان می باشد دارای یک درام اجتماعی در مورد سال اشغال ایران در سال 1320 است که قهرمان این سریال درباره زنان مستقل و قوی است که در طول زمان با مشکلات مختلفی روبرو می شوند. .داریوش موفق در این دوره با هنرمندانی چون نگار جواهریان، مرجان متقی، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی، علی فروتن، مهتاب تجارتی، غزل شکری، مهران مدیری و…او درگیر می شود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سهبا شرافتی، عکس های سهبا شرافتی و اینستاگرام

1 4 بیوگرافی داریوش موفق

جایزه داریوش موفق

این هنرمند در سال 1366 برنده جایزه بازیگری از جشنواره تئاتر فجر در سریال شب های آوینیون شد و همچنین برنده جایزه اول جشنواره تئاتر دانشجویی شد.

بیشتر بخوانبد:  بیوگرافی بازیگران سریال نوروز رنگی + عکس های بازیگران سریال نوروز رنگی

گردآوری: بخش بیوگرافی هنرمند روبکا

.

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی علی صادقی

تصویر علی صادقی بیو گرافی علی صادقی علی صادقی متولد هنرمند سینما و تلویزیون ایران …