خرید اقساطی کولر گازی بدون ضامن

برند برتر کولر گازی

کولر گازی و اسپلیت از سیستم‌های تهویه مطبوع ضروری در فصول گرم سال است. در هنگام خرید کولر گازی یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید برند سازنده است چرا که با کیفیت و کارایی کولر گازی رابطه‌ی مستقیمی دارد. همچنین از آنجا که قیمت کولر گازی بالا است حتما باید در انتخاب کالایی با کیفیت دقت کنید. در بازار برندهای متنوعی از کولر گازی موجود هستند و سوالی که برای بسیاری از خریداران پیش می‌آید این است که برند برتر کولر گازی کدام است؟ در ادامه شما عزیزان را با بهترین برند برتر کولر گازی خارجی، چینی و بهترین برند کولر گازی ایرانی آشنا می‌کنیم پس با ما همراه باشید.

3fitjh589y3vg58tuj5iotj 300x300 خرید اقساطی کولر گازی بدون ضامن

  • ال جی: یکی از برندهای پر فروش و با کیفیت کره‌ای کولر گازی در بازارهای جهانی ال جی است. این شرکت نسل جدید از کولرهای گازی اینورتر را با کاهش چشمگیر۷۳ درصدی انرژی به بازار فروش عرضه می‌کند.
  • سامسونگ: کولر گازی‌های سامسونگ طراحی منحصر به فردی دارند و به بروزترین فناوری‌ها مجهز شده‌اند. کیفیت بالای مدل‌های متنوع کولر گازی سامسونگ سبب شده است تا این برند در کنار برندهای برتر دنیا بهترین برند کولر گازی 2020 و سال جاری باشد.
  • اجنرال: یکی دیگر از بهترین برندهای کولر گازی برند سرشناس اجنرال است. جالب است بدانید کولر گازی اجنرال به دلیل داشتن رده مصرف انرژی++A  به عنوان کم مصرف‌ترین کولر گازی شناخته می‌شود.

از دیگر برندهای خوب و با کیفیت کولر گازی می‌توان برندهایی چون پاناسونیک، بوش، میتسوبیشی و هیپاچی را نام برد.

برند کولر گازی چینی

در بازار کولر گازی چینی نیز یافت می‌شود که برخی از برندهای چینی به عنوان برترین برندها در بازار فروش ایران و جهان هستند. برندهای چینی گری و جنرال جزو برترین برندها هستند به طوری که نظر کاربران در مورد کولر گازی گری و جنرال کاملا مثبت ارزیابی شده است. از دیگر برند کولر گازی چینی که می‌توانید به کیفیت و کارایی آنها اعتماد کنید برندهایی چون میدیا، ترانس و هایسنس را نام برد.

لیست کولر گازی ایرانی

از آنجا که قیمت انواع کولر گازی ایرانی نسبت به برندهای خارجی مطرح کمتر است بسیاری از افراد به جای خرید از برندهای گران قیمت خارجی به سراغ خرید کولر گازی ایرانی می‌روند. برای مثال اگر شما قیمت کولر گازی ایستاده سامسونگ را با نمونه‌ی ایرانی مقایسه کنید خواهید که قیمت‌ها بسیار متفاوت است. برندهایی چون ایران رادیاتور، تک الکتریک، اسنوا، پاکشوما، مهر اصل و کولر گازی ایرانی ایساتیس در لیست کولر گازی ایرانی برتر قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانبد:  5 روش ست کردن کت تک با پیراهن رسمی مردانه

شما عزیزان برای اطمینان از کیفیت یک برند می‌توانید به سراغ نظرات خریداران بروید برای مثال مطالعه و جویا شدن نظرات در مورد کولر گازی ایران رادیاتور و یا نظرسنجی در مورد کولر گازی ایران رادیاتور به شما کمک می‌کند تا انتخاب درستی داشته باشید. در واقع شما با مطالعه‌ی این موارد با مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور، مصرف برق کولر گازی ایران رادیاتور و … آشنا خواهید شد.

43fub3g8t73hrtui3j 300x193 خرید اقساطی کولر گازی بدون ضامن

مزایا و معایب کولر گازی

دانستن مزایا و معایب کولر گازی به شما کمک می‌کند که بدانید آیا این وسیله به درد شما می‌خورد یا نه. در این بخش به تفکیک، شما را با مزایا و معایب کولر گازی آشنا می‌کنیم. مزایای کولر گازی شامل موارد زیر می‌شود:

  • کولرهای گازی طراحی ظاهری زیبایی دارند.
  • تنوع مدل‌های کولر گازی که از سوی شرکت‌های مختلف تولید می‌شود زیاد است.
  • کولرگازی با ایجاد رطوبت و دمای مناسب در محیط، ایده‌آل‌‌ترین شرایط را در گرم‌‌ترین فصول سال ایجاد می‌کند.
    4- از آنجا که کولر گازی دمای استاندارد را در محیط ایجاد می‌کند در نتیجه تعریق شما به حداقل خواهد رسید و بدن با کم آبی روبرو نخواهد شد.
    5- کولرهای گازی به دلیل داشتن فیلترهای مخصوص، هوای موجود را تصفیه می‌کنند و کیفیت هوایی که ما تنفس می‌کنیم بسیار بالا است.
    6- دمای خنک محیط موجب می‌شود تا تعداد حشرات و انگل‌ها کاهش پیدا کند.

کولر گازی‌ها معایبی نیز دارند این معایب مربوط به برندی خاصی نیست و شامل معایب کولر گازی سامسونگ، معایب کولر گازی فوجی، معایب کولر گازی امرسان، معایب کولر گازی ایران رادیاتور و برندهای دیگر می‌شود.

  • قیمت کولر گازی نسبت به قیمت کولر آبی و قیمت پنکه بیشتر است.
  • اگر قصد خرید مدل‌های اینورتر را دارید باید هزینه‌ی بیشتری را صرف کنید در واقع بالا بودن قیمت کولر گازی اینورتر نسبت به مدل‌های معمولی را می‌توان از معایب کولر گازی اینورتر دانست.
  • تنوع مدل‌های کولر گای ایستاده کم است و از طرفی معمولا برای مکان‌هایی با متراژ بالا مناسب هستند این مورد از معایب کولر گازی ایستاده است.
  • برای نصب کولر گازی سقفی باید حتما سقف محیط کاذب باشد این مورد از معایب کولر گازی سقفی است.
  • میزان مصرف برق در مدل‌های مختلف کولرگازی بالا است البته مدل‌های اینورتر مصرف بهینه‌ای دارند.
بیشتر بخوانبد:  صنایع غذایی ادیب فود

قیمت کولر گازی در فروشگاه سل

اگر سری به چندین فروشگاه بزنید و قیمت کولر گازی چون قیمت اسپلیت 30000، قیمت کولر گازی 9000 را در برندها و مدل‌های مختلف مقایسه کنید خواهید دید که قیمت‌ها متفاوت است. بدون شک همه دوست دارند خرید خود را از فروشگاهی انجام دهند که قیمت بهتری دارد به همین جهت پیشنهاد می‌کنیم که به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید چرا که قیمت اسپلیت و قیمت کولر گازی ایستاده در آن بهترین قیمت بازار است.

فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر است که سابقه‌ی درخشانی در زمینه‌ی فروشگاه انواع لوازم خانگی، سیستم‌های تهویه مطبوع از جمله کولر گازی و حتی موبایل دارد. فروشگاه سل در راستای حفظ حقوق مشتریان و جلب رضایت آنها تمام تلاش خود را کرده است تا قیمت کولر گازی سامسونگ، قیمت کولر گازی تی سی ال، قیمت کولر گازی ال جی، قیمت گولرگازی گری و سایر برندها در آن مناسب‌‌ترین قیمت بازار باشد. به همین جهت برای جلب اعتماد مشتریان محصولات خود را با تضمین قیمت و کیفیت به فروش می‌رساند.

تنوع بالای کولرگازی در فروشگاه سل سبب شده است تا رنج قیمت‌ها وسیع باشد و هر فرد متناسب با توان مالی خود بهترین گزینه را انتخاب کند. علاوه بر این موضوع دسترسی و مطالعه‌ی اطلاعات صحیح در رابطه با مشخصات فنی کولر گازی ایران رادیاتور، الجی، گری، اجنرال و … به شما کمک می‌کند تا انتخابی متناسب با نیاز خود داشته باشید.

کولر گازی نقد و اقساط

از آنجا که قیمت کولر گازی در مدل‌های مختلف چون قیمت کولر گازی ایستاده گری 55000، قیمت کولر گازی ایستاده اجنرال 36000، قیمت کولر گازی ال جی ۲۴۰۰۰ و مدل‌های دیگر بالا است برخی از افراد به دنبال خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور، گری، جنرال، ال جی و سایر برندهای هستند. در مورد خرید اقساطی کولر گازی باید بگوییم که در تمامی فروشگاه‌ها به دو صورت کلی فروش کولر گازی اقساط بدون بهره و یا با بهره انجام می‌شود.

بیشتر بخوانبد:  مرد تایلندی در حال خوردن شام ثروتمند شد

البته روش خرید در فروشگاه‌ها متفاوت است. برای مثال فروشگاهی که در زمینه‌ی فروش کولر گازی اقساطی در کرج فعالیت دارد ممکن است شرایط متفاوتی را برای فروش اقساطی کولر گازی با فروشگاهی که در قزوین فعالیت دارد، داشته باشد مثلا در یک فروشگاه امکان خرید اقساطی کولر گازی با حکمت کارت یا تنها با ارائه چک و ضامن معتبر وجود دارد و در دیگری نه. همین موضوع سبب شده است تا افراد در هنگام خرید به مشکل بر بخورند. اگر شما هم به دلیل بالا بودن قیمت کولر گازی اجنرال 30000، قیمت کولر گازی گری 30000  و هر مدلی که مد نظر دارید به دنبال خرید اقساطی هستید به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید که متنوع‎ترین شرایط را دارد.

فروشگاه اینترنتی سل علاوه بر فروش کولر گازی با بهترین قیمت در زمینه‌ ی فروش کولر گازی پرتابل قسطی، کولر گازی سامسونگ اقساطی و مدل‌های متنوع دیگر فعالیت دارد. در فروشگاه لوازم خانگی سل امکان خرید کولر گازی نقد و اقساط با بهترین شرایط وجود دارد. در ادامه به توضیح مختصری در رابطه با روش‌های خرید اقساطی کولر گازی در فروشگاه سل پرداخته‎ایم.

3tfj893tj3iotj 300x193 خرید اقساطی کولر گازی بدون ضامن

خرید اقساطی کولر گازی از فروشگاه سل

فروشگاه اینترنتی سل برای اینکه تمامی اقشار جامعه که شرایط مختلفی دارند بتوانند خرید قسطی کولر گازی را انجام دهند شرایط متنوعی را در نظر گرفته است که شامل موارد زیر می‌شود:

خرید اقساطی با چک

خرید اقساطی کولر گازی با کسر از حقوق

خرید اقساطی با سفته

خرید اقساطی کولر گازی بدون چک

شما عزیزان برای کسب راهنمایی‌های لازم در رابطه با نحوه خرید اقساطی کولر گازی با هر یک از روش‌های گفته شده و همچین وجود داشتن روش فروش اقساطی کولر گازی با حکمت کارت به فروشگاه آنلاین سل مراجعه کنید و با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ آراد برندینگ یک شرکت خصوصی با بیش از …