بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 13 آذر 1363 بازیگر سینما و تلویزیون ایران و دارای دو خواهر و یک برادر است. لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را در تئاتر کودک و نوجوان در فرهنگسرا آغاز کرد. لیلا بلوکات در سال ۱۳۷۸ با حضور در سریال درام «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم به طور رسمی وارد کار خود شد. لیلا بلوکات بعد از حضور پیروز در سریال یوسف پیامبر شهرت بیشتری پیدا کرد و نقش همسر آخناتون را بازی کرد.

1 198 بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات درباره نحوه ورودش به بازیگری می گوید: حضور در آکادمی صدا و سیما اولویت من در تحصیل بود که متاسفانه پر شد. در نهایت برای ادامه تحصیل در آکادمی کار و دانش پذیرفته شدم. در این آموزشگاه فقط رشته قالی بافی جای خالی دارد و برای ورود به حوزه هنری باید ثبت نام می کردم. بالاخره به دانشگاه رفتم و با میکائیل شهرشتانی، امین تارخ و استاد سااریگیان در کلاس های بازیگری شرکت کردم. در سال ۱۳۷۷ در فرهنگسرا حضور پیدا کردم و برای اولین بار در سریال سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.

بیشتر بخوانبد:  بیوگرافی علیرضا خمسه

2 174 بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در مصاحبه ای گفت که من خانواده ام را دوست دارم و واقعا خانواده ام را دوست دارمرابطه من با خانواده ام بسیار صمیمی و صمیمی است. یکی از خواهرانم نوشا نام دارد متاهل و متخصص الکترونیک و برق است و پسر نوشا پسر عزیزم رادمان است. خواهر کوچکترم میترا نام دارد که در رشته مدیریت گردشگری و گردشگری در ایران تحصیل می کند و یک برادر دارم که در رشته نقشه برداری صنعتی مشغول به تحصیل است.

بیشتر بخوانبد:  بیوگرافی مانی نوری

3 169 بیوگرافی لیلا بلوکات

در خانواده ام تنها هنرمندم. با اینکه خواهرم میترا در 6-7 سالگی نقش دخترم افشانا بایگان را در سریال آقای سیروس مقدم بازی می کرد، اما هرگز علاقه ای به ادامه این حرفه نداشت. لیلا بلوکات موسس موسسه خیریه مهر لیلا گفت: از دوران کودکی همواره علاقه مند به کمک به دیگران بوده ام. با داشتن چنین خیرات و شکر خدا پس از کسب مهارت و کار و کمک خانواده و دوستانم این آرزو محقق شد. من با هشت کودک معلول شروع کردم. امروز من تقریبا هزار فرزند دارم که می توانند رویاهای خود را برآورده کنند.

بیشتر بخوانبد:  زندگینامه پدرام پالیز خواننده و آهنگساز

4 37 بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات علاقه زیادی به ورزش دارد. گفت: از بچگی عاشق والیبال بودم.چند سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان فعال است و من ابتدا با این تیم کار و بازی کردم.در ابتدا با یک تیم والیبالیست شروع کردم اما با سه یا چهار تیم دیگر هم بازی می کنم. لیلا بلوکات در کنار والیبال در اسب سواری نیز فعالیت دارد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …