کتاب طلایی – رپورتاژ | کتاب طلایی، بزرگترین بانک کتاب ایران

کتاب طلایی، بزرگترین بانک کتاب ایران بهترین کتاب های کمک آموزشی حسابان یازدهم تست خیلی سبز را در اختیار داوطلبان کنکور سراسری قرار می دهد. در دنیای امروز اکثر انتشارات، کتاب ‌های کمک درسی خود را در بانکی به نام بانک کتاب قرار می‌دهند.

به عبارتی این فروشگاه معدنی از انواع کتاب های کمک آموزشی همچون زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز است. همه افراد می ‌توانند در بانک کتاب طلایی موضوعات مختلف را تهیه و آن‌ ها را خریداری کنند. افراد زیادی وجود دارند که به کتاب ‌های متفاوت در زمان خاصی نیاز دارند و به دنبال مرجع و منبعی هستند که تمامی این منابع را به صورت یک ‌جا داشته باشد. کتاب طلایی، بزرگترین بانک کتاب ایران می ‌تواند پاسخگوی نیاز آن ‌ها باشد. کتاب طلایی حتی امکان خرید آنلاین نیز برای افراد فراهم کرده است.

کتاب طلایی، بزرگترین بانک کتاب ایران

برخی از افراد برای خرید کتاب درسی مد نظر خود باید ساعت ‌ها یا حتی روزهای زیادی زمان صرف کنند. بانک کتاب این امکان را برای دانش آموزان فراهم کرده است که هر منبعی را که می خواهند را در کم‌ ترین زمان به دست آورند. به عبارتی تعدادی از انتشارات خاص، کتابی را منتشر می ‌کنند که نمی ‌توان آن را در هر کتاب فروشی‌ پیدا کرد.

حسابان یازدهم تست خیلی سبز

کتاب حسابان یازدهم تست خیلی سبز، مناسب دانش‌ آموزان پایه یازدهم و حتی دانش ‌آموزانی که می ‌خواهند در کنکور سراسری شرکت کنند، گزینه ایده آلی است. این کتاب از 5 فصل مختلف تشکیل می شود که هر فصل  آن 3 بخش دارد.

بیشتر بخوانبد:  لیست تولیدکنندگان فولاد ایران

بخش اول این کتاب درسنامه است که برای هر درس نکات مهم را ارائه می ‌کند و با مثال ‌ها و تست ‌های خود، درس را در ذهن افراد ماندگارتر می ‌کند. بخش دوم پرسش‌ های چهارگزینه ‌ای تشکیل داده اند که دانش آموزان را برای آزمون‌ های مختلف آماده می‌ کند.

بخش اصلی‌ این تست ‌ها، از منابع معتبری همانند کنکور، کانون فرهنگی آموزش و تمرین تهیه می شود. تست ‌های مهم و نکته ‌دار که باید توجه بیشتری روی آن گذاشته شود، با رنگ متفاوتی مشخص گردیده اند و در پایان هر درس تست‌ های سری Z با چالش‌ پذیری بیشتر در اختیار مخاطب قرار گرفته است.

زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز

کتاب طلایی، بزرگترین بانک کتاب ایران بهترین کتاب های کمک درسی را در اختیار شما می گذارد. هدف از تالیف کتاب زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز فراهم کردن منابع تست مناسب و کافی برای آمادگی دانش آموزان برای کنکور است.

جلد اول  این کتاب تست هایی برای هر سه سال دهم، یازدهم و دوازدهم دارد. فهرست کتاب زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز تنها صفحات مربوط به تست های هر فصل را مشخص می کند و نکته و اطلاعات بیشتری ندارد.

لحن این کتاب نیز رسمی است و در تمام طول کتاب این حالت ادامه پیدا کرده است. سایز و فونت متون در جلد اول مناسب است. صفحه آرایی کتاب نیز زیبایی و تناسب کافی دارد. گرافیک و طراحی جلد نیز به زیبایی انجام شده است و مولف کتاب به حد کافی به جنبه زیبایی کتاب توجه کرده است.

بیشتر بخوانبد:  ۶ هزار کیلومتر برای شکستن قفل عشق پیموده شد

شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان

کتاب شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان از 2 فصل تشکیل شده است. این کتاب از تست ‌های چهارگزینه ‌ای در سطوح مختلف تشکیل شده است. از بخش‌ های مهم و حائز اهمیت این کتاب، بخش ایستگاه درس و نکته است. تست ‌های وی آی پی و تست‌ های دسا نیز از دیگر بخش‌ های مهم و موثر کتاب کتاب شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان هستند.

درسنامه این کتاب به صورت ساده روان و قابل فهم با توجه مفاهیم کتاب درسی تالیف شده است و نکته ای از قلم نیفتاده است. سطح درسنامه کحتاب شیمی مبتکران به گونه ای است که هر دانش آموزی با هر سطحی می تواند از آن استفاده کند. به این صورت که محتوای درسنامه ویژه دانش آموزان متوسط و پاورقی ها برای دانش آموزان پیشرفته و قوی تر مناسب است.

در این کتاب سعی شده است که مطالب به صورت عمقی و مفهومی ارائه شود تا بدون نیاز به راهنما مطالب قابل فهم باشد.

شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران

کتاب شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران کتابی است که مطالب را رُک و پوست کَنده به مخاطب آموزش نمی دهد یا در متن کتاب قابل مشاهده نیستند، اما نگران نباشید. زیرا در درسنامه های کتاب شیمی یازدهم مبتکران عناوین اصلی به زیر عنوان ها تقسیم بندی شده است و مطالب به بهترین نحو و با لحنی صمیمی به مخاطب آموزش داده می شوند.

بیشتر بخوانبد:  ادکلن، باعث مرگ ناپلئون بناپارت شده است!

مانند سایر کتاب های شیمی انتشارات مبتکران، درسنامه ها را در بخش پاسخنامه مشاهده خواهید کرد و از تعداد زیادی کادر ایستگاه درس نکته خود آموز نهایت بهره راغ خواهید برد که به آموزش مفهومی، کامل و عمیق مطالب هر فصل پرداخته است.

در هر 3 فصل کتاب شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران، از تصویر سازی و کاریکاتورها برای جذابیت بیشتر و آموزش بهتر مطالب استفاده شده که در تثبیت مطالب در ذهن مخاطب نقش بسزایی دارد.

ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه

کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه کاملا مناسب داوطلبان کنکوری است. این کتاب تمامی مطالب ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم و چینش مطالب به شکل تجمعی دارد. به عنوان مثال تمام مطالب مرتبط با تابع از کتاب های پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در کنار یکدیگر در قالب فصل تابع و انواع آن قرار گرفته اند.

کتاب فهرست بسیار خوبی را برخوردار است. در کنار هر فصل بخش هایی از کتاب درسی که به آن مرتبط هستند، مشخص شده است. همچنین پیش نیازهای لازم برای درک و مطالعه ساده تر مطالب نیز در این کتاب ذکر شده است.

لحن کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه ساده و در برخی از بخش ها صمیمی است. این مجموعه دو جلد دارد که در جلد اول درسنامه، تست ها و پاسخنامه کلیدی و در جلد دوم پاسخنامه تشریحی تست ها قرار دارد. جلد اول و دوم به ترتیب 638 و 407 صفحه برخوردار هستند و مجموعا کتاب 2995 تست دارد.

مطلب پیشنهادی

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ آراد برندینگ یک شرکت خصوصی با بیش از …