پروژه معرفی محصولات در پریمیر و افترافکت

در این پروژه ها که در نرم افزار های پریمیر و افتر افکت ساخته می شود معمولا به صورت اسلایدی محصولات را به نمایش می گذارند اما برای جذابیت بیشتر کار شما می توانید این اسلاید ها را با استفاده از ابزار های مختلف در این برنامه ها بدون نصب پلاگین های اضافی افکت های جذاب به آن اضافه کنید تا کلیپی که ساخته می شود مورد توجه بینندگان قرار بگیرد.اهمیت این که ویدیو ساخته شده جذاب باشد در معرفی محصولات بسیار زیاد می باشد چرا که بیننده با آن جذب کار های شما شده و محصولات شما را خریداری می کند.

ergertb hk54po ybi46i09p 300x169 پروژه معرفی محصولات در پریمیر و افترافکت

ساخت ویدیو تاثیر گذار برای تبلیغات

ویدیویی که برای کار های تبلیغاتی ساخته می شود باید به گونه ای جذاب و مهیج باشد یا به گونه ای روانشناسی شده باشد تا در ناخود آگاه افراد تاثیر بگذارد این کار به این دلیل انجام می شود که مخاطب به خواسته خود رسیده باشد. پس یکی از ارکان مهم برای رسیدن به این خواسته آراسته و زیبا نشان دادن محصول می باشد.

قطعا یکی از دلایلی که باعث می شود شما جذب یک کار در هر زمینه ای شوید این است که آن محصول به گونه ای جذاب به نمایش در آمده باشد که میتوان این مسئله را با یک مثال بیان کرد: شما هنگام خرید در بازار تمایل به خرید جنس از یک مغازه ای بهم ریخته و نا منظم را دارید یا خرید از یک مجموعه شیک و با کلاسی که نظم و زیبایی حرف اول را میزند. قطعا جواب همه شما مورد دوم می باشد.

بیشتر بخوانبد:  (تصاویر) سوگواری بازماندگان سونامی با تلفنی که هیچ جا وصل نیست!

تدوین و طراحی با پریمیر و افتر افکت

در نیای مجازی هم برای  اینکه محصولات به صورت شیک و زیبا به نمایش گذاشته شود از ویدیو ها کمک می گیرند که یکی از مهم ترین و بهترین ابزار های این کار برای انجام پروژه با پریمیر و افترافکت می باشد. اگر پروژه معرفی محصولات پریمیر را انتخاب کرده اید باید به شما بگوییم که انتخاب شما بسیار صحیح می باشد. پریمیر یک نرم افزار عالی برای گرافیستان و تدوین گران می باشد که به وسیله آن تمامی پروژه ها در همه زمینه هارا انجام می دهند.ساخت ویدیو در برنامه های پریمیر و افتر افکت احتیاج به یادگیری  دارد که ممکن است این یادگیری برای مدتی زیاد به طول انجامد.

بیشتر بخوانبد:  کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟

از پیشنهادات ما به شما برای یادگیری سریع تر و بهتر نرم افزار های پریمیر و افتر افکت این است که شما می توانید از پروژه های آماده در زمینه های مختلف استفاده کنید و با تغییر محتوای داخلی آن مانند فیلم و عکس های بارگذاری شده و تغییر رنگ و سایز آنها یک اثر جدید بیافرینند.

crfvkt94vu8ty45ouyj 300x169 پروژه معرفی محصولات در پریمیر و افترافکت

دانلود تمپلیت و پروژه آماده

یکی از برترین مرجع های دانلود پروژه آماده افترافکت، تمپلیت و فایل دیجیتال، ادوبیش می باشد. این سایت تمامی پروژه ها را به صورت رایگان برای دانلود همگان به اشتراک گذاشته است. شما می تونید با سرچ جملاتی نظیر: دانلود معرفی محصولات در پریمیر یا افترافکت،دانلود تیزر تبلیغاتی، دانلود پروژه مذهبی افترافکت، دانلود پروژه آماده تایتل عروسی و… در گوگل یا جست وجو گرهای دیگر به پروژه های رایگان سایت ادوبیش دست پیدا کنید.

از مزایای این سایت(ادوبیش) می توان به سادگی و سهولت استفاده سایت در وهله اول و  دسته بندی  هدفمند تر برای دسترسی بهتر هر شخص به موضوع انتخابی اشاره نمود. همچنین این سایت تمامی پروژه های خود رابه صورت فیلم بارگذاری نموده تا قبل از دانلود از پروژه دانلودی دیدن کنید و اگر مطابق سلیقه و کار شما بود اقدام به دانلود آن پروژه نمایید.

بیشتر بخوانبد:  خرید اقساطی کولر گازی بدون ضامن

ادوبیش با داشتن همه نوع پروژه آماده یکی از بزرگترین و معتبر ترین سایت ها برای دانلود رایگان پروژه های پریمیری و افترافکتی می باشد. وبسایت ادوبیش با ارائه اطلاعت هر پروژه که مناسب به ورژنی از نرم افزار هاست یا گذاشتن منو باری از اینکه پروژه انتخابی شما دارای چه ویژگی از نظر کیفیتی داشته باشد نسبت به رقبای خود پیشی گرفته است.

wrckmj34iotv983uny935t8i 300x169 پروژه معرفی محصولات در پریمیر و افترافکت

آموزش رایگان به زبان ساده

حتی در ادوبیش شما می توانید از ویدیو های آموزشی که مربوط به آموزش نرم افزار های نظیر اتوکد،ایلستیتو، افترافکت،فتوشاپ وپریمیر را ببینید و دانش خود را در این زمینه ها کامل کنید. همچنین adobish یک سری از مفاهیم را برای شما توصیف داشته تا با آنها اطلاعات خود را به روز کرده و علاوه بر همگام بودن با تکنولوژی روز دنیا می توانید اطلاعات خود را افزایش دهید.

مطلب پیشنهادی

معرفی برج خلیفه دبی: اطلاعات کامل درباره بازدید از برج خلیفه دبی

در این مقاله قصد داریم به معرفی برج خلیفه دبی بپردازیم تا در بازدید از …