نکاتی درباره تولید محتوای معماری

بازاریابی محتوا محدود به یک شغل یا حرفه نیست. در واقع در همه زمینه ها می توان بازاریابی محتوا کرد و به موفقیت و درآمد رسید و از این رو است که آموزش بازاریابی محتوا در سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. معماری جزو یکی از شغل های پر درآمدی است که اگر به درستی برای آن بازاریابی محتوا انجام شود، به طرز فوق العاده ای میزان مشتری و اعتماد آن ها نیز بالا می رود و درنتیجه درآمد بیشتر می شود. در زمینه تولید محتوای معماری، خوب است که بدانید بازاریابی تولید محتوا چند برابر از بازاریابی سنتی منجر به موفقیت می شود و حتی هزینه های مالی کمتری در بردارد. شما می توانید با تولید محتوا معماری جذاب توجه افراد بسیاری در این حرفه را به کسب و کار خود جلب کنید و آنها را به صورت غیر مستقیم وادار به همکاری کنید. ما در این مقاله به چندین نکته راجع به تولید محتوای معماری می پردازیم.

rkjvnkgo5rjoerjgirvhgierjghkjechgite5ytgiej5htgj 300x169 نکاتی درباره تولید محتوای معماری

  1. شناسایی مخاطب هدف
بیشتر بخوانبد:  حرفِ حساب در قاب تصویر

برای اینکه بتوانید به درستی تولید محتوا کنید، در ابتدا باید مخاطب هدف خود را شناسایی کنید. اینکه دغدغه های آن ها، معیارات و نیاز آنها را بررسی کنید، تمام اطلاعات بدست آمده را در یک فایل اکسل جمع آوری کنید تا بتوانید به یک تصویر کلی از نوع نیاز مخاطب دست پیدا کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر می شوند.

جمعیت شناسی: نام ، سن، محل سکونت، شغل، تحصیلات، درآمد سالانه

سلیقه و نوع هدف های افراد با یکدیگر متفاوت می باشند، پس بهترین کار شناخت ارزش ها و اهداف مشتریان است، این به شما کمک می کند تا بتوانید بهتر به تولید محتوای معماری بپردازید.

rkvgpotjho4tigoi5hi5hgc5urh4gu4hgfiwerhcfw4jf 300x145 نکاتی درباره تولید محتوای معماری

  1. تولید محتوای ارزشمند

سعی کنید بر اساس نیاز مخاطب محتوا تولید کنید، اینگونه محتوای شما ارزشمند تر و کارآمدتر می شود. تقریبا اگر بخواهید یک محتوای با کیفیت در زمینه معماری تولید کنید باید بدانید که شما سه دسته از مخاطب مختلف دارید.

مخاطب سطح یک: همان مشتریانی هستند که خود نمی دانند دقیقا چه نیازی دارند. تولید محتوای معماری برای این دسته از افراد صرفا جنبه آموزشی و کمکی و سرگرمی دارد.

بیشتر بخوانبد:  نجات پرنده در حال مرگ با انجام CPR

مخاطب سطح دو: این دسته از مخاطب مشتریانی است که نیاز خاصی را دارند و به دنبال محتوایی مطمئن هستند تا بتوانند به یک نتیجه درست برسند.

مخاطب سطح سه: همان مشتریانی است که آمادگی آغاز یک پروژه را دارند و نیاز های خود را می دانند. آنها به شما اطمینان دارند و به دنبال یه مشاوره از جانب شما می باشند.

  1. اتتخاب یک بستر مناسب جهت انتشار محتوا
  • سایت ها و وبلاگ ها

تولید محتوا در سایت ها و بلاگ ها سوای اینکه جنبه رسمی دارد، به آگاهی از برند کسب و کار شما اعتبار می بخشد و درواقع کاری میکند تا مخاطب به شما اعتماد کند. انتشار محتوا در بستر وب می تواند برای مشتریان سطح یک و دوی شما مناسب باشد.البته بهتر است بدانید که تولید محتوا در سایت و وبلاگ ها نیاز دانش و مقالات و اخبار ها و محتواهای سئو شده است تا بتواند به درستی در اختیار مخاطب قرار گیرد. اگر سئو سایت خود را رعایت کنید، ترافیک طبیعی سایت افزایش پیدا می کند و درنتیجه مخاطبان بسیاری روانه سایت شما می شوند.

بیشتر بخوانبد:  رزرو نوبت دکتر آنلاین، معجزه‌ای در صنعت درمان پزشکی
oevgjoeugjoi5e4uctnno3ugio34ufgi3o4ugfi34j 300x216 نکاتی درباره تولید محتوای معماری
S
  • شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی جزو پلتفرم هایی هستند که مخاطبان و طرفداران بسیاری دارند و فعالیت در آنجا می تواند مسیر موفقیت شما را هموارتر کند. حضور و فعالیت شما در حوزه بازاریابی شبکه های اجتماعی می تواند برند شما را شناخته تر از قبل کند و حتی مخاطبان بسیاری را با کسب و کار شما آشنا کند. اگر به درستی در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید و محتوای جذاب تولید کنید، احتمال دیده شدن برند شما حتمی است.

  • بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی شاید در نگاه اول سخت باشد، اما باعث می شود همواره ارتباط بین شما و مشتریان برقرار باشد. سعی کنید ایمیل هایی با محتواهای شخصی سازی شده در فواصل زمانی مشخص و منظم برای مشتریان ارسال کنید

مطلب پیشنهادی

معرفی برج خلیفه دبی: اطلاعات کامل درباره بازدید از برج خلیفه دبی

در این مقاله قصد داریم به معرفی برج خلیفه دبی بپردازیم تا در بازدید از …