مدیرعامل چاپ پرنیان نوین از تاثیر مهم چاپ سربرگ در ایجاد اعتبار برای کسب وکارها می گوید | نکات مهم در چاپ لیبل و پوستر از دیدگاه سجاسی

ikjv9g8by89y5i45hi4j 300x221 مدیرعامل چاپ پرنیان نوین از تاثیر مهم چاپ سربرگ در ایجاد اعتبار برای کسب وکارها می گوید | نکات مهم در چاپ لیبل و پوستر از دیدگاه سجاسی

فروش بیشتر و کسب سود و درآمد ورای آن چه که پیش بینی شده است جزو مهم ترین آرمان های هر کسب و کاری به شمار می رود. شرکت ها برای این که بتوانند به این مهم دست پیدا کنند لازم است تا طبق برنامه پیش رفته و منابع مالی و غیرمالی متفاوتی را به تبلیغ و ارتقای برند خود اختصاص دهند. از همین رو تصمیم گرفتیم تا با جناب آقای دکتر سید امیر سجاسی مدیریت چاپ پرنیان مصاحبه ای ترتیب داده و نقطه نظرات ایشان را درباره تاثیر چاپ اقلام تبلیغاتی مانند چاپ پوستر و چاپ کاتالوگ روی فروش بیشتر کالاها و خدمات جویا شویم.

-دکتر سجاسی چاپ پرنیان نوین سابقه همکاری با بیش از 1000 کسب و کار مختلف را داشته است که چاپ سربرگ درصد قابل توجهی از این همکاری ها را شامل شده است. لطفا در مورد چاپ سربرگ توضیحاتی برای خوانندگان یه صفحه ارائه دهید.

چاپ سربرگ (طراحی و چاپ سربرگ ، چاپ سربرگ A4) جزو کارهایی است که کسب و کارها صرف نظر از این که چه مقیاسی دارند و چه مدت از آغاز فعالیت شان می گذرد باید در اسرع وقت در برنامه کارهایشان قرار دهند. چاپ سربرگ از آن نظر حائز اهمیت است که معتبر بودن یک کسب و کار عاملی مهم در اطمینان کردن افراد به آن شرکت است؛ مطمئنا چاپ سربرگ به تنهایی نمی تواند تعیین کننده اعتبار یا عدم اعتبار یک شرکت باشد اما تاثیر قابل توجهی دارد. ادارات و شرکت ها ماهانه نامه های رسمی و اداری بسیاری بین یکدیگر رد و بدل می کنند که سلسه مراتب نامه نگاری و قواعد آن به خوبی در نامه ها رعایت می شود. به طور عرف، نامه ی کسب و کارها سربرگ دارند؛ پس چرا قافله را از رقبا باخت؟ با چاپ سربرگ به شرکا و مشتریان خود نشان می دهید که علاوه بر تعهد به خدمت رسانی صادقانه، به آداب و قواعد حاکم بر دنیای ادارات نیز واقف بوده و سعی بر پایبندی به آن دارید.غآغآ

بیشتر بخوانبد:  اهمیت طرح جابربن حیان در نظام آموزشی | آموزش خلاقیت محور

جهت پدید آوردن نوعی یکپارچگی میان هر آن چیزی که به یک کسب و کار مربوط می شود، طراحان گرافیکی توصیه می کنند در چاپ سربرگ از همان ترکیب رنگی که در طراحی لوگو برند یا کسب و کار به رفته است استفاده کنید. چاپ سربرگ یکی از خدمات چاپی مهم است که می توان در ابعاد دلخواه نظیر A4 و A5 آن را سفارش داد.

– یکی از مهم ترین خدماتی که چاپ پرنیان به مشتریان خود ارائه می دهد چاپ لیبل است. لطفا کمی در مورد ویژگی های چاپ لیبل توضیح دهید.

اقشار مختلف جامعه به طور روزانه کالاها و محصولات مختلفی را خریداری می کنند؛ رضایت مشتریان از کالای خریداری شده علاوه بر کیفیت آن، می تواند به عواملی مثل اطلاعات مندرج روی محصول نیز وابسته باشد.

در همین راستا تولیدکنندگان کالاهای مختلف با چاپ لیبل (طراحی لیبل و چاپ لیبل پشت چسب دار) می توانند علاوه بر قرار دادن لوگو و نام برند خود، شرایط صحیح استفاده از محصول و همچنین اطلاعات کلی مربوط به آن را به مصرف کننده یادآور شوند.

لیبل ها می توانند در ابعاد و اندازه های مختلفی چاپ شوند؛ با این حال تعیین این ابعاد باید با دقت فراوانی صورت گیرد تا بیشترین بازدهی حاصل شود. در تعیین اندازه ابعاد لیبل فضای مورد نیاز روی محصول، شکل هندسی و مواردی از این دست مورد توجه قرار می گیرند.

از آنجا که لیبل ها اغلب روی سطوح مختلف قرار می گیرند، به صورت پشت چسب دار چاپ می شوند. در چاپ لیبل از کاغذهایی مانند گلاسه براق و مات، شبرنگ و چسبدار شفاف استفاده می شود. برای این که لیبل ها دوام و ماندگاری بالاتری داشته باشند، می توان آن ها را با روکش هایی از جنس ورنی، سلفون، یو وی و … پوشاند.

در صورتی که قصد دارید چاپ لیبل را انجام دهید، لازم است تا از طرح هایی استفاده کنید که اندازه آن ها با اندازه کلی لیبل در توازن باشد؛ همچنین اطلاعات و متون چاپ شده روی لیبل باید با اندازه قلم مناسب انجام شده باشند تا لیبل خوانایی مناسبی داشته باشد.

بیشتر بخوانبد:  پرطرفدارترین موزه‌های اروپا از دید توریست‌ها

– برخی کسب و کارها معتقدند چاپ کاتالوگ بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی است. چه عواملی باید در چاپ کاتالوگ رعایت شوند تا بیشترین بازدهی شامل شود؟

چاپ کاتالوگ ( قیمت چاپ کاتالوگ ، چاپ کاتالوگ افست، چاپ کاتالوگ دیجیتال ) از آن نظر اهمیت دارد که در عرض چند دقیقه و تنها با چند نگاه اجمالی می تواند بنیان، عقاید و خط مشی یک کسب و کار را در ذهن مخاطب شکل دهد. کاتالوگ کتابچه جمع و جوری است که طی 8 صفحه یا بیشتر اطلاعات کلی از آن چه که یک کسب و کار ارائه می دهد را برای مشتریان فراهم می کند. در چاپ کاتالوگ دقت داشته باشید که تصاویر به کاررفته علاوه بر وضوح و درخشندگی، جلوه ظاهری مناسبی داشته و مطابق با آن چیزی باشد که در واقعیت به مشتریان خود ارائه می کنید. چاپ کاتالوگ گلاسه به دلیل درخشندگی و جلایی که به کاتالوگ می بخشد طرفداران بسیاری داشته و به عنوان گزینه اول مطرح می شود. چاپ کاتالوگ را می توان در ابعاد A4، A5، رحلی، خشتی، وزیری و … انجام داد. همچنین قبل از چاپ کاتالوگ می توانید تعیین کنید کاتالوگ عمودی باشد یا افقی.

– جناب سجاسی به عنوان سوال آخر لطفا بفرمایید افراد چه نکاتی را قبل از چاپ پوستر باید مد نظر داشته باشند؟

چاپ پوستر ( چاپ پوستر هنری ، طراحی و چاپ پوستر ) یکی از قدیمی ترین و در عین حال موثرترین روش های تبلیغاتی است که گذر زمان روی آن سایه ننداخته و کماکان از آن به عنوان یکی از گزینه های مطرح، و هنگامی که سخن از تبلیغات از طریق اقلام چاپی به میان می آید یاد می شود. طبق تجربیاتی بسیاری که در چاپ پوستر داشته ام، می توانم بگویم پوسترهایی که هنگام چاپ پوستر به بعد هنری شان توجه شده است موفقیت بیشتری را تجربه می کنند. چاپ پوستر را می توان برای منافع مالی و غیرمالی مختلف انجام داد؛ منظور از منافع مالی آن مواردی است که برند یا محصول و کالایی مرتبط با یک برند به طور مستقیم مورد تبلیغ و ارتقا قرار می گیرد. تبلیغ محصولات خوراکی و یا خدمات تلفنی یک کسب و کار از مصادیق این دسته بندی هستند. در سمت مقابل نیز چاپ پوستر برای مواردی غیر از منافع مالی را داریم؛ برای مثال دعوت از مردم برای پیوستن به پویش های ملی و یا حضور آن ها در گردهمایی ها نیز از مثال های این دسته بندی هستند.

بیشتر بخوانبد:  کشف سوراخ در اتاق خواب که به مکان عجیبی ختم شد!

3lovgjn45yu45yjy9yj59jo 300x210 مدیرعامل چاپ پرنیان نوین از تاثیر مهم چاپ سربرگ در ایجاد اعتبار برای کسب وکارها می گوید | نکات مهم در چاپ لیبل و پوستر از دیدگاه سجاسی

– خیلی ممنون بابت توضیحات جامع و کامل شما جناب سجاسی. امیدوارم کسب و کارهای بیشتر و بیشتری از مزایای فوق العاده اقلام چاپی آگاه شوند و از آن ها بهره ببرند. در انتها ممنون می شوم اگر در مورد مجموعه چاپ پرنیان نوین و خدماتی که ارائه می دهید توضیح دهید.

مجموعه چاپ پرنیان نوین ( ارائه کننده خدمات چاپ پوستر ، چاپ کاتالوگ ، چاپ لیبل و چاپ سربرگ ) فعالیت خود را در سال 1385 و با هدف بهبود سطح کیفی خدمات چاپی و تبلیغاتی ارائه شده در کشور آغاز نمود و ظرف مدتی کوتاه توانست خود را به عنوان یکی از برندهای قابل اعتماد و صاحب نام در زمینه فعالیت خود مطرح کند. در چاپ پرنیان نوین و پس از 1000 همکاری موفق، اکنون به خوبی می دانیم که هیچ چیز برای مشتریان بهتر از صداقت و یک رنگی در حین ارائه خدمات نیست؛ قبل از عقد قرارداد با مشتریان مان به آن ها ضمانت کیفیت کاغذ قبل از چاپ، ضمانت زیر یک درصد باطله چاپ و بهترین کیفیت را می دهیم. خدمات چاپی در مجموعه چاپ پرنیان نوین با استفاده از بروزترین چاپگرها انجام می شود. کیفیت حق مسلم شماست؛ آن را نادیده نگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما و مشاهده نمونه کارها می توانید به وبسایت چاپ پرنیان نوین مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

معرفی برج خلیفه دبی: اطلاعات کامل درباره بازدید از برج خلیفه دبی

در این مقاله قصد داریم به معرفی برج خلیفه دبی بپردازیم تا در بازدید از …