سقف کشسان چه فایده ای دارد؟

erogv50uy4509yu45yj45vijn45oithvj54oyi5hjyio5hoi54hi 300x187 سقف کشسان چه فایده ای دارد؟

آیا تا به حال در حال قدم زدن در یک مرکز خرید بسیار بزرگ متوجه سقف حیرت‌انگیز بالای سرتان شده‌اید که یک طرح بسیار جذاب و نورپردازی خارق‌العاده دارد؟ شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که نام این سقف چیست و دقیقا چگونه ساخته می‌شود؟ آیا می‌توان آن را در خانه و یا دفاتر کاری هم نصب کرد؟ خب در پاسخ به این سوال‌ها باید بگوییم نام این سقف شگفت‌انگیز سقف کشسان است و می‌توان آن را در هر جایی که دوست داشته باشید نصب کنید. مراحل نصب این سقف بسیار آسان بوده و در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی می‌شود.

سقف کشسان، آنتی‌باکتریال و پاکیزه

شاید برای اکثر کسانی که می‌خواهند سقف کشسان را در محیط‌های پزشکی نظیر داروخانه، آزمایشگاه‌های خصوصی، دندان‌پزشکی و… نصب کنند این نگرانی به وجود بیاید که آیا این سقف در برابر آلودگی‌ها مقاوم خواهد بود یا خیر؟ در پاسخ به این سوال هم باید بگوییم که به دلیل استفاده از زینک اکساید داخل پارچه مخصوص سقف کشسان کاملا آنتی باکتریال بوده و در برابر هرگونه آلودگی‌ها بسیار مقاوم است. بیشتر کسانی که سقف کشسان را در محیط‌های پزشکی استفاده می‌کنند از طرح‌های بسیار آرامش‌بخش برای تحت تاثیر قرار دادن بیمارانشان استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانبد:  اهمیت طرح جابربن حیان در نظام آموزشی | آموزش خلاقیت محور

برای مثال می‌توان طرح‌هایی نظیر جنگل سبز، آسمان آبی، شکوفه‌های بهاری و… استفاده کرد. بسیاری از بیمارانی که به چنین اماکنی مراجعه می‌کنند تحت تاثیر این سقف جذاب و آرامشی که از تماشای آن حاصل می‌شود قرار می‌گیرند. به همین دلیل سعی می‌کنند مراکز درمانی شلوغ‌تر و پر استرس‌تر را کنار گذاشته و بیشتر به چنین جاهایی مراجعه کنند. چرا که تماشای این مناظر جذاب و آرام‌بخش استرس آن‌ها را به طور قابل توجهی کاهش داده و باعث می‌شود تا بتوانند با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی مشکلشان را حل کنند.

بیشتر بخوانبد:  باریک‌ترین خانه آمریکا با عرض دو متر/ عکس

سقف کشسان، آزادی انتخاب در طرح

این که دوست دارید چه نوع طرحی را برای چاپ کردن انتخاب کنید کاملا بستگی به خود شما دارد. اما به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از تصمیم قطعی حتما محیطی که می‌خواهید برایش طرح انتخاب کنید را به خوبی بررسی کنید. یعنی محیطتان مسکونی است یا پزشکی و… پس از مشخص شدن این موضوع می‌توانید طرح‌های زیادی را در اینترنت سرچ کنید و چند مورد مشابه را مشاهده کنید. چنین کاری باعث می‌شود تا از میان هزاران طرح جذاب بهترین را برای خودتان انتخاب کرده و در آینده پشیمان نشوید که کاش طرح بهتری را انتخاب می‌کردید.

پس از انتخاب کردن طرح نهایی‌تان سعی کنید که بهترین و بالاترین کیفیت را برای چاپ کردن انتخاب کنید. البته مراحل چاپ و… توسط کارشناسان سقف کشسان انجام می‌شود و نیازی نیست شما نگران این مراحل باشید. تنها کاری که باید انجام بدهید این است که بهترین طرح را انتخاب کنید که کیفیت بالایی داشته باشد. پس از آن می‌توانید آن طرح جذاب را با بهترین نورپردازی که برایتان طراحی می‌شود تجسم کنید. سقف کشسان تمام غیر ممکن‌ها را ممکن کرده و رویاهایتان را به واقعیت تبدیل می‌کند. بگذارید این گونه بگوییم، در این دنیا بیش از حد به تماشای کدام منظره علاقه وافری دارید؟ آسمان پر ستاره؟ طبیعت بکر، دریای آرام، جنگل سرسبز و پر از درخت؟ هر چیزی که دوست داشته باشید بالای سرتان مشاهده کنید را می‌توانید چاپ کرده و تبدیل به یک سقف جذاب کنید.

بیشتر بخوانبد:  گنج ۱.۵میلیون دلاری در استفراغ نهنگ!

منابع:

https://materialdistrict.com/material/barrisol/

https://rebrand.ly/zmpv42z

مطلب پیشنهادی

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ آراد برندینگ یک شرکت خصوصی با بیش از …